Loraine Geplaatst: 22 augustus 2014 Geplaatst: 22 augustus 2014 Ik neem in plaats van plastic bestek wel echt bestek meeDenk dat het niet veel uitmaakt bestek blijft bestekHet bestek blijft ook in de MTFD krat Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Estemy Geplaatst: 25 augustus 2014 Geplaatst: 25 augustus 2014 Ik moet nog kijken wat ik precies maak (hangt ook af van wat ik dan thuis heb of wat in de aanbieding is), maar ik maak in ieder geval iets dat zoet is. Misschien muffins met koffiesmaak (?) of met fruit. Het kan ook zijn dat ik een taart bak, als mijn rabarber het goed doet. Kan Jorieke ook zwarte peperkorrels gebruiken? Of zeezout in de grote stukjes? Zelf hebben we molens voor allebei, maar als ze dat niet kan gebruiken ga ik voor iets anders zoeken. Het is , bijvoorbeeld, ook moegelijk om gedroogte kruiden te krijgen als zoet en peper niet goed zijn (zelf gedroogd en mooi in een kruidenpotje). Bijvoorbeeld oregano, basilicum, munt of citroenmelisse. Laat me maar weten. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
angela († maart 2025) Geplaatst: 26 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2014 Jorieke wil wel graag zout maar dan de gewone soort dus geen zeezout.De dingen waar ze om gevraagd heeft staan hier op de eerste pagina.Ik zal je noteren voor muffins (ik zou gewoon neutrale doen, die lust iedereen en is makkelijker voor jou? Maar de keus is aan jou ) mocht het anders worden dan kun je het gewoon veranderen. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Geplaatst: 9 september 2014 Schop naar boven Quote
henkg Geplaatst: 11 september 2014 Geplaatst: 11 september 2014 Voor (bij) de lunch neem ik mee: wijn, 1x rood, 1x roséVoor Jorieke: 2x suiker Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Sandra Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 Voor Jorieke neem ik wel azijn mee, er staan geen soorten bij dus zal eens speuren denk 4 flessen.. Zaden/stekjes heb ik niet ben eerder op zoek naar soorten waar kan ik die vermelden? Voor de rest moet ik nog ff kijken wat ik mee neem.. Quote groetjes Sandra
Bit Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 Als je de lijst met topics bekijkt in de groep topics waar je nu in zit ( Moestuinforumdag ), zie je een lange lijst met topics van personen die iets aanbieden , willen ruilen , willen hebben, etc.Je kan daar dus je eigen wensenlijst tussen plaatsen ( klik op 'Nieuw bericht" op 1e pagina van deze topic-groep ( moestuinforumdag )) Quote
Sandra Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 Top dank je wel! Quote groetjes Sandra
Aardpeer Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 Voor Joep&Jorieke neem ik koffie, azijn, en kaaren(stompjes) mee. Als inbreng voor eet/drinktafel een pak koffie en een vers fruitsalade. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Geplaatst: 14 september 2014 Staat genoteerd. Quote
Sandra Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 Turks brood wil ik ook wel meenemen hoeveel hebben we nodig? Quote groetjes Sandra
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Geplaatst: 14 september 2014 1 grote is genoeg, ik zet het erbij Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Geplaatst: 15 september 2014 Tot nu toe heeft ongeveer de helft van de mensen die komen naar de MTFD hier doorgegeven wat zij mee gaan brengen, mag ik de andere helft ook oproepen zich hier te melden? Er is nog behoefte aan zoetigheid zoals taart enz.En nog wat extra's voor op de BBQ bijv. kipsaté, frikadellen enz.En broodjes voor eventueel een broodje hamburger of hotdog. Quote
Bit Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Zelf doe ik niet mee aan de bbq. Ik neem wel brood mee voor mezelf.Misschien neem ik dan maar wéér een trifle mee. Nog niet bekend.Voor Jorieke/Joep neem ik ook wat mee. Quote
RvO Geplaatst: 16 september 2014 Geplaatst: 16 september 2014 Voor de voorraadkastIk zie dat er nog geen gist in het lijstje staat, dat neem ik wel mee. Maar iets anders kan ook nog, als dat handiger is, ik fiets toch pas kort tevoren langs de supermarkt. Roep maar.En nog een kleine verassing. Bestek, servies enzo.Ik heb nog 4 emaille mokken. Ietwat gebutst, maar nog niet lek.Binnenkort duik ik nog in de verhuisdozen, misschien komen daar nog wat mokken of (thee)glazen uit. Eten / drinkenMet bbq heb ik eigenlijk niets. Ik eet gewoonlijk vegetarisch en dan is er bij een bbq meestal niet zoveel te beleven.Maar goed ik neem de uitdaging aan en ga wat leuke vegetarische bbq-recepten proberen. 't Is de eerste keer dat ik zoiets doe, dus ik ben benieuwd..... Quote
SuusP Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 Ik zal eens wat gaan bedenken om te gaan bakken. Vast iets zoets met peer, dan wel appel. Wat precies durf ik nog niet te zeggen Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Geplaatst: 17 september 2014 (aangepast) RvO je kunt ook gewoon een vegetarische schotel mee brengen het hoeft niet perse voor de BBQ te zijn? Je kunt ook aardappels poffen op de BBQ als je iets simpels zoekt? http://bbq-helden.nl/recepten/gepofte-aardappel/Gist is prima, noteer ik voor je. Suus ik zet bij de zoetigheid wel peren verassing neer, goed? 17 september 2014 aangepast door Gast Quote
SuusP Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 Prima! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
RvO Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 @Angela,Aardappeltjes om te poffen en banaantjes met chocola kan in ieder geval.Verder wil één of twee vega hapjes meenemen voor de bbq. Wat precies weet ik nog niet. Nog even inspiratie opdoen. Quote
RvO Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 @Jane Doe,Op www.vegatopia.com vond ik een hele lijst met recepten (ook groentespiesjes), dus ik kom er wel uit, maar vandaag even niet. En nu ga ik de tuin in. Quote
SuusP Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 RvO deze (halflslachtige) vegatariër is je zeer dankbaar voor je moeite! Voor de lactose-intolerante mensen die komen: ik maak lactosevrije baksels voor de liefhebbers. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 september 2014 Auteur Geplaatst: 18 september 2014 Suus bedoel je die peren verassing of nog iets anders? RvO staat genoteerd Quote
SuusP Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 Yep de perenverrassing ja Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.