Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Foto`s Vorderingen Jo`s tuintje.


jootje

Aanbevolen berichten

Maar even wat foto`s gemaakt, voor bij mijn verhaal van gisteren. Ik geloof dat ik weer radijsjes mag plukken. Ook een foto van mijn plantjes in de bijkeuken die staan te wachten tot ze naar buiten mogen. De tomaat hereft twijfels volgens mij, en de komkommer waar ik de bloempjes heb uitgehaald, maakt nu gele blaadjes ipv gele bloempjes!

Ook een foto van mijn nieuwe kersenboompje, met een stukje van het druivenstruikje erbij. Volgens mij kun je nu aan de foto`s wel zien hoe groot/klein mijn tuintje ongeveer is! Fijne dag! 2eq9rhu.jpg2d854c6.jpg2h8bjaw.jpg29d8g44.jpg2jg2nuc.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er hardstikke leuk uit Jo, mischien klein maar toch hardstikke leuk dat je in zo'n hoek eigen groente kweekt

verder ziet het er netjes uit en ben je denk ik goed bezig

Ik zou nog lekker wat potten vullen als je hoek vol is, heb je geen aardbei ?

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, Jooze. ja, ik denk dat het ideaal is als je je tuintje bij huis hebt. Maar ik heb even op jouw blog gekeken, en als ik de foto`s zo zie is het wel de moeite waard om erheen te moeten fietsen. Dit is mijn eerste moestuin seizoen, en ik moet bekennen dat ik mijn gedachten ook al eens heb laten gaan over een stukje volkstuin erbij.....maar het lijkt me zo lastig als je er steeds heen moet. Lijkt me zo moeilijk bij te houden dan. Maar goed, er zijn hier genoeg mensen die dat doen, en dat bevalt volgens mij prima. Dus wie weet.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

helemaal goed, de aarbeien staan inderdaad sinds dit weekend onder een netje....deze muts is veel te bang dat de vogeltjes ze anders op gaan eten! wat groente in potten betreft....geen foto van gemaakt, maar er staan al piepers , tuinmelde, knoflookbieslook ( als het opkomt , annanaskers, en landkers in een pot. Ik wil zoveel, en begin nu een beetje angstig te worden dat echt niet alles gaat passen. Er " moet" nog snijbiet in, bergen prei, witte kool, andijvie, postelein, koolraap, roodlof, wen nog meer in. en dan heb ik het nog niet over de tomaten, parika, pepers, komkommer, en kalebassen.....help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas... hier ook een tekort aan bakken en potten dus daar kan ik je niet mee helpen

Ik heb ook nog eea. staan dat ik moet zaaien maar dat moet nog even wachten. Nu heb ik eerder een tekort aan potten en grond dan verwacht was. Maar ja ik heb dan ook meer gekocht aan zaden dan eigenlijk de bedoeling was...

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ja nu ik het weet zie ik witte bloemetjes onder het groene net, ik moet nog stro leggen en daarna gaat bij mij ook net er gelijk overheen.

dan is dat maar weer "veilig''.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...