Geplaatst: 26 september 201213 j Dank je ga ik ze lekker warm leggen. mijn zoon wil er sambal van maken.
Geplaatst: 27 september 201213 j Klein buitje gehad toen ik op de tuin bezig was.....gelukkig heb ik een klein schuurtje waar ik kan schuilen ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 27 september 201213 j Lekkere schoenen Het lijken mijn tuinschoenen wel..die zijn nog wat mdderiger. Hier regent het niet meer, het is de beek, die stroomt nu gewoon dwars door de tuin (lijkt wel ) morgen schijnt het droog te worden. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 september 201213 j Zijn heerlijke schoenen appelvrouw...en ze waren ontzettend blij toen ze gepromoveerd werden tot tuinschoenen ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 5 oktober 201213 j Auteur Ik ben er nu wel klaar mee, heb nog e.e.a. op te ruimen in de tuin.Maar nu dus echt nietGisterenmorgen viel het met bakken uit de hemel.Vanmorgen weer hetzelfde.
Geplaatst: 5 oktober 201213 j Ik heb ook nog veel werk in de tuin. Hier is het echt herfstweer : regen en veel wind.Ik zal me er zo dadelijk toch eens aan wagen (met waterdichte schoenen) want anders heb ik deze avond geen eten.
Geplaatst: 6 oktober 201213 j Hier regent het al 3 dagen met soms een paar uur droog maar nu ook weer alleen maar regen en nog eens regen
Geplaatst: 7 oktober 201213 j leuk, bericht van zonnetje: het regent... gisteren weer eens 500 liter water uit de tuin gepompt omdat de venkeltjes hun A diploma nog niet hebben en wat mond-op-mond beademing voor de laatste frambozen (ze waren heerlijk )
Geplaatst: 17 oktober 201213 j Gisteren en vandaag regende het in de ochtend en tegen de middag werd het droog een bleef het droog.Heerlijk weer ook om wat in de tuin te doen ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 18 oktober 201213 j Niks regen: hier is het...lente?Echt heerlijk weer, de kachel brandt nog ( groot blok hout gisteravond) maar de balkondeuren staan open We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 oktober 201213 j Vandaag stralend weer gehad, in korte mouwen gelopen en gewerkt. Wauw wat was het lekker!! Zoonlief heeft met een vriend of vijf heerlijk de hele middag zitten chillen aan de tuintafel! En dat alles halverwege oktober!!! Vanaf een uur of zes begon het te spetteren. De hele avond af en toe een bui.
Geplaatst: 20 oktober 201213 j getver, zoveel regen gehad dat de savooiekool is gebarsten,kan ik ze afsnijden en de hele kool nu nog even bewaren denken jullie?
Geplaatst: 2 november 201213 j Wat een onweer, regen en hagel Denk iets van 6x wakker geworden vannacht Terras helemaal onder water & net was zelfs ook nog even alles wit door de hagel.. Laat de lente nu maar weer komen, vind het wel weer genoeg > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 3 november 201213 j Hier ook, het water lijkt van 4 kanten te komen... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 november 201213 j Joepie het regent en het is zaterdag, hoef ik weer de auto niet te wassen Chips, het regent en het is zaterdag, ik wilde vandaag de afgeknipte dahlia's uit de grond halen, nu lopen alle steeltjes vol water
Geplaatst: 9 december 201213 j Terug naar wat we kennen: Regen, hagel en vette windstoten.... Doe mij dan toch maar die sneeuw...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.