Geplaatst: 16 juni 201114 j Het giet hier behoorlijk. Zo te zien op de buienradar is het een flinke wolk die over bijna heel Nederland trekt. Good things come in small packages
Geplaatst: 16 juni 201114 j Bijna heel nederland, boven Jorieke is het net droog, hier heeft het de hele week goed geregend en ik verwacht een groeispurt Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 16 juni 201114 j Net even een flinke bui, die niet op buienradar was te zien! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 juni 201114 j hier echt plassen overal echt lekker hoor eens flink water Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 16 juni 201114 j Wolkbreukje Hans? Hier geen plassen, was een heftige en korte bui en zachte regen voor en na, inmiddels is t weer droog.Toch mooi dat t bij jou ook langskwam Jorieke Good things come in small packages
Geplaatst: 16 juni 201114 j Het regent hier nu al een paar minuten! Ik hoor ook wat onweer. Nadeel trouwens van een netjes geschoffelt veld met sla (of andere groenten): als het zo hard regent dan spettert er allemaal zand omhoog en worden de blaadjes te zwaar en liggen ze daarna plat op de grond facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 juni 201114 j Toch wat doek of stro onder de slaplantjes leggen de volgende keer?Hier is t wederom begonnen te regenen. Good things come in small packages
Geplaatst: 16 juni 201114 j Het drupt hier nog steeds. 20 mm!!!!!!!!! Das echt een record dit jaar! Stro kan er onder inderdaad, maar het was dit voorjaar zo droog en winderig dat de stro steeds overal heen waaide facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 juni 201114 j Het drupt hier nog steeds. 20 mm!!!!!!!!! Das echt een record dit jaar! Stro kan er onder inderdaad, maar het was dit voorjaar zo droog en winderig dat de stro steeds overal heen waaide Dan maar een veldje á la Mr. Borsalino aanleggen? Good things come in small packages
Geplaatst: 16 juni 201114 j Of onkruid laten staan?! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 juni 201114 j -afbeelding- http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 16 juni 201114 j Auteur Nou ik vind het wel weer genoeg hoor, zo hard en veel heeft het hier geregent.Regentonnen lopen over. Zelf doornat geworden op weg naar huis. En morgen naar concert at sea, buitengebeuren, dus please laat het droog worden en blijven
Geplaatst: 16 juni 201114 j supergoed voor mijn handel, na 3 maanden bijna geen omzet... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 juni 201114 j En super goed voor mijn ochtend humeur, kuch kuch. Weer is lekker door de regen fietsen ^^ Ach, opzich ook wel heerlijk na al die droogte > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 16 juni 201114 j Hier heeft het ook weer geregend. Ik hoop eigenlijk ook weer op warme dagen.Dan kunnen de planten weer heel snel groeien.Want nu is het nog niet echt heel warm he. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 16 juni 201114 j supergoed voor mijn handel, na 3 maanden bijna geen omzet...Gaat het echt zo snel. Nu regen dus nu bestellingen? Hier heeft het op en af geplenst. 3 keer natgeregend. De plantjes vinden het leuk. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 16 juni 201114 j Het regent nu al 2 weken af en toe, en er is dreiging dat het natte weekenden gaan worden. Dan merk ik dat meteen ja Net nog een boel verstuurd voor mensen die ze morgen nodig hebben omdat ze dit weekend naar Oerel of een ander festival gaan. Net hier weer een wolkbreuk, we zitten nu over de 30 mm! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 juni 201114 j oooooh naderende onweersbui! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 juni 201114 j Tot zondag mag het bakken regenen heb ik bedacht, daarna gaan we om zon zeuren dat mag dan wel weer Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 16 juni 201114 j Nu ben jij weer die echte Hollander, Hans (volgens EditieNL) Vanmiddag toen ik moest werken en na etenstijd nog een flinke hoosbui gevallen. Flinke poelen met water. In de emmers staat ook een aardige laag water. Good things come in small packages
Geplaatst: 16 juni 201114 j ja dat is wel zo, eerst denk ik ik wil regen heel veel en dan ben ik eerste paar dagen blij maar net als vandaag kan ik niet na de tuinzo hard gaat het en dan begin ik al beetje weer genoeg van de regen te krijgen, maar ronduit gezeur hoor Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 juni 201114 j Gisteren 12 mm gevallen. Hoe moet je dat zien? Hoeveel moet er vallen voor bijv. 1 emmer water /vierkante meter?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.