Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Eut's tuin ervaring


Erik

Aanbevolen berichten

Ik heb de twijfelachtige eer om mij als eerste voor de stellen, ik ben Teun, 58 jaar oud.

 

Ik ben nu 34 jaar actief in mijn moestuin van 520 m2. Een geweldige hobby waar ik me volledig in kan ontspannen en waar ik ook nog is bijna gratis mijn eten voor mijn gezin uit kan halen. Ik heb alles geleerd van mijn vader die mij in het begin mee moest sleuren, mede tuinders, maar tegenwoordig lees ik ook nog wel wat moestuinboeken. Nooit te oud om te leren, ondanks dat ik al relatief wat ervaring heb. Inmiddels heb ik mijn kleinkinderen al kennis laten maken met de tuin en ze een eigen plekje gegeven waar ze hun eigen plantjes kunnen kweken. Leuk om te zien .

 

De siertuin is meer voor mijn vrouw, die hier heel wat vrije dagen en helaas ook geld in kwijt kan.

 

Foto's maak ik in de loop van het seizoen als het wat mooier weer is.

 

Ik hoop mijn ervaring te kunnen delen met anderen, dus vraag maar raak. En oja meld je aan en stel je ook even voor op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Het is mij een groot raadsel waarom jij als allereerste nieuwe lid in het voorsteltopic nooit door iemand welkom geheten ben. Mocht je - na 2012 - nog eens weer inloggen, wees dan van harte welkom, het zij alsnog gezegd. Was het je leeftijd misschien? Een nieuw forum voor jonge beginnende moestuiniers zou het worden? Of was het schroom om als eerste een nieuw lid te verwelkomen? In elk geval heeft het mijn verbazing wel gewekt. Ben benieuwd hoe het er nu mee gaat en of je kleinkinderen, die nu alweer 4 jaar minder jong zijn, ook nog de smaak te pakken hebben van het eten uit eigen tuin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bit, ik wilde mezelf al antwoord geven: er waren nog geen mede-leden om hem welkom te heten als hij nou echt de eerste MTFer was...

 

En ik heb hem gevonden door helemaal terug te gaan in het topic 'voorstellen', lekker simpel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...