Ciska Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Hallo allemaal!Ik zoek een stek van de framboos "tulameen", wij gaan naar de moestuin forum dag.Ik heb ruilmateriaal, zie daarvoor mijn ruiltopic. Als er iets niet naar wens tussen staat, vraag dan even. Want misschien kan ik dan toch iets betekenen. Quote
Jane Doe Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Daar kan ik je helaas niet aan helpen, maar de Rode framboos blizzi autum bliss krijg je al. Quote
Ciska Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2014 Yess en ben daarvoor erg dankbaar... Maar aangezien frambozen lekker zijn, kun je er nooit genoeg van hebben toch? Tot nu toe heb ik 2 soortjes maar zoek nog de "Tulameen" Die zou er bekend om staan lekker te zijn? Quote
Jane Doe Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 framboos-zomer-of-herfst-soort-t4999.htmlWel leuk te lezen. Quote
thea Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik heb een lekkere herft framboos,waar je twee keer kan oosten in het voorjaar en in het najaar aug/sept. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Ciska Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2014 Hallo, Ik ben inmiddels voorzien!! Bedankt! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.