prinske86 Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Hallo allemaal, Ik heb een deel van mijn tuin laten verwilderen om te zien wat er van nature groeit. Nu is het zo dat twee kruiden erg dominant zijn. De kleinere, jongere plantjes vind ik inderdaad overal in mijn tuin. Volwassen zien ze er zo uit Nu wil ik graag weten hoe de kruiden heten. Het gaat om de plant in het midden, met het viltige blad en de plant rechts daarvan, met de gele bloemen. Ik wil hier uit afleiden wat de bodemconditie is, dus wat voor indicatorplant is het en wat wil dat zeggen over de bodemgesteldheid. Deze vraag hoort denk ik niet in de categorie Problemen in je moestuin, dus hij mag verplaatst worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Prinske daar hebben wij een topic voor..als je daar even je vraag stelt( ik weet het antwoord )identificatie-wat-voor-plant-struik-boom-is-dit-t5695-2400.html We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
prinske86 Posted August 9, 2014 Author Share Posted August 9, 2014 ahh okey, had ik gemist, dan mag dit topic verwijderd worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts