yoshirules Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Ik heb bosaardbeien en de Sarian F1 gezaaid. Zoals de meeste beginnelingen heb ik te veel zaadjes in één potje gestopt. De kiemplantjes zijn nu ongeveer 3 weken oud, maar zitten veel te dicht op elkaar. En blijven daardoor denk ik erg klein. Nu is mijn vraag: wanneer zou ik de plantjes het beste kunnen verspenen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christine Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Officieel mag je zaailingen volgens mij verspenen als ze 2 echte blaadjes krijgen. Had hier echter het zelfde probleem, en heb ze pas geleden verspeend. De meeste hadden pas 1 echt blaadje en de meeste hebben het gewoon overleefd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoshirules Posted April 29, 2011 Author Share Posted April 29, 2011 Dank je. Op hoop van zegen. Ze zijn echt ieniemie, maar hebben wel 1 echt blaadje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christine Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Ja, dat hadden die van mij ook, en de meesten leven nog steeds dus volgens mij kan je het er wel op wagen hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts