Janny Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Heb twee paprikaplanten, de een mooi groen en de ander zoals op foto. Zo groot als kleine vuist inmiddels. Quote
Erny Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Voor identificatie van planten e.d. hebben we een speciaal topic: identificatie-wat-voor-plant-struik-boom-is-dit-t5695-2400.html Maar het is me ook niet duidelijk wat je vraag nou eigenlijk is... Misschien kan je die in het andere topic wat duidelijker stellen? Quote
greetje Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 bedoel je misschien die zwarte strepen op de paprika? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Stan Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Tsja dat is normaal bij een paprika. Die heb je n.l. in verschillende kleuren en als ze dus b.v. rood worden krijg je eerst een wat donkere kleur groen en dan na lang wachten krijgt deze zijn rode kleur. Je kan je ook in je planten verdiepen door op het forum(of welke internetsite dan ook) je in te lezen en veel naar foto's van anderen te kijken en dan komen de antwoorden op je vragen als groentje vanzelf. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Janny Posted August 12, 2014 Author Posted August 12, 2014 bedoel je misschien die zwarte strepen op de paprika?Ja ik bedoel die vlekken, dat het een paprika is wist ik nog wel Quote
weknow Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Gaat goed, Jannie. Die paprika's zijn mooier dan de mijne! Eerst zijn ze zeker 6 weken groen. Dan begint dit...en dan zie je ze vrij snel echt gaan kleuren. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
geedee Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Jannie jouw paprika's zijn aan het puberen, binnenkort worden ze mooi rood en volwassen Quote
Janny Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Jullie maken me blij! net boos over een slak!!! Quote
Janny Posted September 16, 2014 Author Posted September 16, 2014 1 groen en 1 rood als ik het goed heb!?Heb twee planten, beiden ongeveer 7,8 vruchten Quote
Recommended Posts