Geplaatst: 25 mei 201114 j Homefarmer was ook zo'n 60 pond staat me bij. via hun eigen website besteld. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 mei 201114 j En is dat incl. het bezorgen? Hoeveel magazines krijg je dan per jaar? Good things come in small packages
Geplaatst: 25 mei 201114 j 50 pond zie ik (ik had er ook nog wat losse nummers bijbesteld), en dat zijn 12 nummers. Incl bezorgen inderdaad. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 mei 201114 j En is dat incl. het bezorgen? Hoeveel magazines krijg je dan per jaar?Grow your own: 12 x per jaar incl bezorgen, gratis welkomstgeschenk (ik kreeg twee boeken) en elke maand gratis zaadjes.
Geplaatst: 25 mei 201114 j Bij kitchen garden zitten ook zaadjes bij elke uitgave. Bij homefarmer niet. Maar ach... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 juli 201114 j Vroeger.... jaren abonnementen gehad op div. bladen. Bewaard en bewaard, tot afgelopen week. Had vakantie, en de stapels doorgewerkt en van alles er uit gescheurd wat met de moestuin te maken heeft. Leuk! Zoveel interessants. Zo'n 20 jaar geleden had ik ze voor de bloemen, nu met de moestuin komen ze pas echt goed van pas. Met een gerust hart gaan de overblijfsels bij het oud papier en volgende vakantie worden de artikelen gesorteerd en gearchiveerd. Fijn deze gevonden te hebben vóórdat we aan de volkstuin beginnen. Wie wat bewaard....., meestal onnodig. Soms; heb je wat .
Geplaatst: 24 juli 201114 j Het blad Onze Eigen Tuin, een kwartaalblad voor tuiniers dat al meer dan 50 jaar bestaat vind ik een prachtig blad. Schitterend vormgegeven en met hele mooie artikelen, over sier en moestuin. Absoluut een aanrader, en misschien ook in de bibliotheek. Voor de bio-tuinier is ook het blad van Velt, Seizoenen, een erg leuk blad, jammer dat het voor een deel ook door afdelings--activiteiten in beslag wordt genomen..er is helaas geen afdeling NO Frankrijk of Midden Nederland, dus daar heb je weinig aan. Een tijdje had ik ook het blad Moestuin, maar dat was het net niet...wel leuk met informatie, maar de artikelen waren in mijn ogen te afgeraffeld, net te weinig informatie. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 25 juli 201114 j Een tijdje had ik ook het blad Moestuin, maar dat was het net niet...wel leuk met informatie, maar de artikelen waren in mijn ogen te afgeraffeld, net te weinig informatie. Tjonge tjonge wat was dat een pet blad. In het begin wel aardig, maar later stond het vol fouten, en werden er dingen behandeld van een maand terug.Zat je al in mei bv en dan hadden ze het in het blad over wat je in april kon doen.Schijnen ook heel veel mensen het blad te hebben betaald en daarna nooit meer hebben ontvangen.Is zelfs iets over geweest bij radar.
Geplaatst: 25 juli 201114 j Ja het blad is zogenaamd gratis maar je moet wel bijna 30 euro aan verzendkosten betalen per jaar En ieder jaar wordt dat meer. Na een tijdje ontvingen wij de bladeren een maand of meer later, toen hadden we hem opgezegd en zouden we hem nog de rest van het jaar krijgen. Maar daarna geen een nummer meer gekregen.
Geplaatst: 25 juli 201114 j Ja het blad is zogenaamd gratis maar je moet wel bijna 30 euro aan verzendkosten betalen per jaar En ieder jaar wordt dat meer. Na een tijdje ontvingen wij de bladeren een maand of meer later, toen hadden we hem opgezegd en zouden we hem nog de rest van het jaar krijgen. Maar daarna geen een nummer meer gekregen. En op zich hartstikke handig..alleen over de moestuin! Gelukkig heb ik het op tijd opgezegd dan. Volgens mij was er vroeger ook een blad van de volkstuinverenigingen? Bestaat dat niet meer? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 juli 201114 j Ik heb net de eerste twee nummers v t blad fresh gekocht.vind t heel leuk.veel moestuin, balkontuinieren etc, ook wat recepten, uitgebreide topics,4 paginas over pepers en sambal make, chutney maken etc. Appie hein vrrkoopt dit blad en waarschijnlijk bij een goede boekhandel ook.
Geplaatst: 31 juli 201114 j Ik heb net de eerste twee nummers v t blad fresh gekocht.vind t heel leuk.veel moestuin, balkontuinieren etc, ook wat recepten, uitgebreide topics,4 paginas over pepers en sambal make, chutney maken etc. Appie hein vrrkoopt dit blad en waarschijnlijk bij een goede boekhandel ook. Is het in het Engels? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 juli 201114 j Nop, ik heb het even gegoogled. Volgende week even bij de appie kijken. Leuk leesvoer voor de vakantie. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 31 juli 201114 j De Fresh is ook wel een leuk tuinblad, staan veel recepten in. Ook wel van dat getruttel maarja.
Geplaatst: 3 augustus 201114 j Fresh is inderdaad een blad met een hoog Libelle gehalte, maar ja, de libelle vind ik ook leuk! Het is echt een leuk bald, en zeker geschikt als vakantie-leesvoer, Bonnie! Ik heb ook een abo op Landleven, ook erg leuk, heb net een gaaf keukenrek besteld via Landleven, veel te duur, maar wel leuk en net wat ik zoek!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.