Persica († december 2016) Geplaatst: 27 augustus 2014 Share Geplaatst: 27 augustus 2014 (aangepast) Mooie 3 jarige platte nectarine in kuip, voor € 15,- mag hij weg.ter illustratie een paar foto's. interesse? via PB 11 november 2015 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
aalterse-willy Geplaatst: 27 augustus 2014 Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Als ge die kunt meebrengen naar de MTFD dan koop ik die van u. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Persica († december 2016) Geplaatst: 27 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Nee, kan er niet bij zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 27 augustus 2014 Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Daar zijn de kids thuis verzot op. Jammer dat het zo ver is anders heel graag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Persica († december 2016) Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst: 24 oktober 2014 Het is nu planttijd Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
aalterse-willy Geplaatst: 11 november 2015 Share Geplaatst: 11 november 2015 Stuur uw gegevens maar met PB, dan kom ik ze wel halen, is niet ver voor mij geloof ik hé. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuras Geplaatst: 11 november 2015 Share Geplaatst: 11 november 2015 , dan kom ik ze wel halen, is niet ver voor mij geloof ik hé.Beetje ver . Ik kan dit voor jouw halen en naar Zelhem brengen. Morgen of overmorgen ben ik van plan om Joep en Jorieke bezoeken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
aalterse-willy Geplaatst: 11 november 2015 Share Geplaatst: 11 november 2015 Yuras, ik weet echt niet waar ergens Persica woont, hij heeft het me niet gezegd en dat vind ik wel jammer.Nu ben ik wel van plan om ook eens naar Kemmel te gaan, dat is veer dichterbij en die mensen hebben heel veel soorten.Weknow weet er alles over. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuras Geplaatst: 11 november 2015 Share Geplaatst: 11 november 2015 OK, Willy.Als ik weet, Persica woont ook in Nijmegen, paar kilometers verderop van mij. Maar ja, jongens in Kemmel (de linde?) hebben wel leuke aanbod Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.