ChrissieFaye Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Hai iedereen, Ik ben Chrissie, nieuw hier en nog redelijk nieuw ook met het kweken van planten. Sinds 8 maanden wonen mijn vriend en ik in Enschede, verhuisd van het westen van het land naar het mooie oosten. Hier hebben wij dan ook onze eerste tuin en zijn wij begonnen met een moestuin. Al begon het met een hoop potjes in mijn vensterbanken We vinden het erg leuk om zoveel mogelijk eetbaars uit de tuin te halen. Ik heb al veel informatie en tips kunnen vinden hier, dus daar ben ik erg blij mee! Groetjes, Chrissie Quote
thea Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Welkom en veel plezier hier op de site en in je tuin. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Loraine Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Welkom vanuit DenekampDat zou vast wel even wennen zijn voor een westerling om naar het oosten te verhuizen Veel goede oogst toegewenstEn een hele fijne tijd in Enschede Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Jorieke123 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geertlaurent Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Welkom op het forum, alle begin is 'moeilijk' maar met de vele tips en tricks hier oh zo leuk en we zijn inderdaad altijd heel nieuwsgierig naar de mens en zijn tuin. Je kan makkelijk een heel album kwijt in de blog sectie Quote
RobO Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 (je hebt al een eigen bloemetje... ) Quote
ChrissieFaye Geplaatst: 10 september 2014 Auteur Geplaatst: 10 september 2014 Dank jullie wel! En Loraine, het ergste waar ik aan moet wennen is dat ik niet iedereen kan verstaan haha verder valt het wel mee! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.