Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen!

Ik heb me net onder de schuilnaam 'mispel' geregistreerd op het forum. Wees gerust, de uitspraak 'rot als een mispel' slaat (hopelijk toch) niet op mijn karakter.

Ik ben een twintigjarige student, gebogen en getogen te Brasschaat en studerende te Gent. Altijd veel bezig geweest met de 'natuur' (breed begrip, uiteraard) maar gek genoeg toch iets gaan studeren met een sociaal kantje: criminologische wetenschappen.

Examenperiodes zijn altijd de ideale moment om te ontspannen en wat te werken in de tuin.

Geplaatst:

Hallo Mispel. Welkom op dit forum. Leuk dat je als student zoveel feeling hebt met de natuur. Je zou soms zeggen dat t bijna zeldzaam is onder de kids van tegenwoordig Aparte studierichting, maar relaxen in de tuin is dan wel heel lekker

Good things come in small packages

Geplaatst:

Hallo Mispel,

Je naam deed me denken aan 'lispeltuut' uit Pluk van de Petteflat Ik dacht even dat het Mispeltuut was.

Welkom op het forum

Geplaatst:

Dankjewel iedereen!

Ze bestaan dus nog wel degelijk hoor, die jongeren. Maar ik denk ook wel dat ze minder gestimuleerd worden vanuit thuis (weinig ouders hebben een moestuin) en vaak wordt ook de benodigde tijd liever aan andere dingen besteed (TV, games, boeken,...)

Apart kantje aan mij was altijd zeer geïnteresseerd in het kweken van vleesetende planten, daar had ik op een gegeven moment best een grote verzameling van.

Geplaatst:

Welkom!

Examenperiodes zijn altijd de ideale moment om te ontspannen en wat te werken in de tuin.

Ik moet me juist altijd opsluiten in die periodes anders is de verleiding te groot om toch maar 'even' wat in de moestuin te gaan doen

Geplaatst:

Dankuwel allemaal!

Foto's van de tuin ga ik momenteel nog niet uploaden. Ik ga niet beweren dat 'alles naar de zak is omdat mijn ouders er niet op letten tijdens mijn afwezigheid', maar. Nahja, misschien beweer ik dat wel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...