Deborah Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Ik heb mijn fruitboompjes beschermd tegen konijnen, dat was vrij eenvoudig met kant-en-klare plastic gaasrollen. Ik vraag mij echter af of ik mijn (krul)hazelaars, blauwe bessenstruiken, honingbessen en aalbessen ook moet beschermen, of dat die er wel tegen kunnen als Broer Konijn langskomt. Iemand ervaring? Mijn tuin grenst aan de ene zijde aan open veld, afrastering hebben we daar nog niet. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Ligt erg aan andere omstandigheden; vooral seizoen en mate van winter. Hebben ze grote honger, lusten konijnen vrij veel, als het maar wat jong en sappig is. In de winter ook basten ja, En vruchtdragers sowieso. Weet niet gelijk of ze rode bes ook graag lusten , maar blauwe bes wel ja. Honingbes minder snel, maar als er verder niet veel is / of de ' eet-druk ' hoog is ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts