bloemenkoningin Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Na Lorraine gaat hij naar Suusp? Zal ik mijn adres doorgeven aan haar? Quote
weknow Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Geplaatst: 14 november 2014 Wacht even totdat SuusP jou een PB stuurt, Bloemenkoningin. Maar dat kan nog even duren....nog geen bevestiging dat Loraine de doos heeft ontvangen en dan moet ie nog naar SuusP. Momenteel halen we een adres per week zeker niet. De bedoeling is echt wel dat ze uiterlijk 4 dagen na ontvangst weer op weg is naar de volgende!! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
borderrose Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Bij een volgende ronde huren we beter een postkoets; dat gaat sneller volgens mij... Quote
bio-fee Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Ja met DHLforyou duurt het een paar dagen...Maar als de doos niet zoekraakt (zoals bij mij), en iedereen 'm na uiterlijk 4 dagen verder stuurt, dan moet het toch wel lukken om hem na een week bij de volgende te krijgen...? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 november 2014 Geplaatst: 15 november 2014 Nou ik weet niet Borderrose heeft de doos dinsdag op de post gedaan Jane en Loraine hebben nog niet laten weten of ze hem hebben dus ik ga ervan uit van niet. Morgen is het zondag dus dat word hem ook niet het ophaal punt bij mij in de straat is op maandag gesloten (wil natuurlijk niet zeggen dat dit overal zo is) dan zitten we al op dinsdag en dat zijn dan al 7 dagen. Quote
borderrose Geplaatst: 15 november 2014 Geplaatst: 15 november 2014 Ik heb vanmiddag bericht gehad van dhl dat het pakketje door Loraine is afgehaald. Quote
Loraine Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Hoi mensen sorry voor mijn late reactieIk heb gisteren de doos afgehaald Vandaag ga ik deze met Jane doe bekijken en dan kan hij maandag of dinsdag door naar suusp Suus als je dit leest stuur maar ff een pm met je gegevens Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
angela († maart 2025) Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 De doos mag naar mij Loraine en dan breng ik hem met de auto naar Suus. Quote
SuusP Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Als het goed is valt dat perfect samen met de beginnersenvelop, die zou hier dinsdag moeten zijn. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jane Doe Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Vandaag na de knpv training gezien, wat een super mooie zaden verzameling Ben gemeen geweest en laat Loraine het alleen uitzoeken Succes Loraine, veel snuffel plezier. Quote
bio-fee Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Ja hij is leuk hè, ik ben d'r ook nog steeds blij van. Quote
Loraine Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 WoW er zit echt super veel inWord een latertje vanavondIk laat het weten als de doos naar Angela gaatWe hebben contact gehad Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Jane Doe Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Mocht de planning morgen voorspoedig gaan, kan ik morgen even komen helpen? Maar kan niets beloven, sorry. Quote
SuusP Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Doe het een beetje kalm aan he, Loraine. Als die doos maar hier is voor zaterdag Veel zoek-plezier! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Loraine Geplaatst: 17 november 2014 Geplaatst: 17 november 2014 Komt goedHij gaat vandaag of morgen op de postLigt er aan wanneer mijn betere helft boodschappen gaat doenIk lig nu ziek op bedHeb er gisteren wel nog een paar leuke dingetjes uitgehaald Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Loraine Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 De doos is momenteel met mijn vriend onderweg om doorgestuurd te worden EditMorgen poging 2 om de doos te versturenIk had niet helemaal begrepen dat je eerst online een formulier in moest vullenOndertussen is dat gedaan en gaat morgen de doos alsnog verstuurd wordenSorry voor de vertraging Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Jane Doe Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Lekker handig Het zit je wel weer mee Al iets beter te pas? En wat voor moois heb je uitgezocht en terug gedaan? Quote
SuusP Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Ssst niet zeggen! Anders is de verrassing eraf! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jane Doe Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 O ja natuurlijk, dan maar per pb Quote
Loraine Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 De blije zaden doos is onderweg naar het servicepunt in Sint Michielsgestel Veel plezier alvast Angela en suus Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Misschien stomme vraag maar hoe weet ik wanneer hij op het servicepunt is aangekomen? Quote
weknow Geplaatst: 19 november 2014 Auteur Geplaatst: 19 november 2014 Je krijgt een mailtje. (Daarom moest je ook je emailadres doorgeven aan Loraine) Je kunt het ook via track & trace volgen eventueel. (Code heeft verzender gekregen) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 november 2014 Geplaatst: 20 november 2014 Loraine zou je mij de track & trace code willen sturen?Dan kan ik de doos volgen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.