weknow Geplaatst: 5 januari 2015 Auteur Geplaatst: 5 januari 2015 Beertjerinke verstuurt de doos morgen. Lichamelijk sukkelen en familieomstandigheden die de oorzaak waren voor de vertraging, wil ik even prive laten. Zaaizee...geef je een berichtje hier als je de doos ontvangen hebt? Dank je wel! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
zaaizee Geplaatst: 5 januari 2015 Geplaatst: 5 januari 2015 prima, zal ik doen edit: kreeg vandaag een heeeele grote doos aan de deurik schrok daar best wel van zo grootgelukkig was die doos voor de burenpfff gelukkig edit de tweede: vandaag bij de buren nagevraagd of die doos toevallig niet voor mij was, nee dat was echt niet zo. Daar zat een hondenmand in. Nog afwachten dus. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 januari 2015 Geplaatst: 10 januari 2015 Heb je nog geen doos ontvangen? Quote
weknow Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Geplaatst: 11 januari 2015 Tijd dus voor nog even contact met Beertjerinke. Al is het maar om de track-code te krijgen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
weknow Geplaatst: 15 januari 2015 Auteur Geplaatst: 15 januari 2015 @ Zaaizee. Ik hoop dat de doos spoedig bij je komt, maar weet niets zeker op dit moment. Om alle verhalen/excuses hier uit de doeken te doen en te beoordelen of ze waar en terecht zijn, heeft geen nut. Feit is dat Beertjerinke de doos op 17 dec. heeft ontvangen en dat die nu nog steeds niet is aangekomen bij de volgende. Op 5 januari de belofte om de doos alsnog "morgen" dan toch te versturen. Op 14 januari het verhaal dat ze de doos heeft meegegeven aan zwager om ze te posten naar Zaaizee. De belofte om er direct achteraan te gaan en me nog dezelfde dag te laten weten hoe het precies zit, is ze niet meer nagekomen. Wordt vervolgd! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
bio-fee Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Oh nee wat vervelend!!! Beertjerinke was voor het laatst online op 09 jan 2015, 13:49. Wel raar dat je dan nog steeds geen reactie hebt Weknow! Quote
karins70 Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Wat ontzettend jammer dat het stagneert, andere jaren verliep het volgens mij altijd heel soepel, ik kijk er ontzettend naar uit. Hopelijk komt de doos weer snel boven water.Ik kan nl niet wachten om te gaan zaaien, begin altijd al heel vroeg. Quote
zaaizee Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 Ik heb de doos ontvangen en ik hoop hem maandag weer door te sturen dat wordt een top weekend Quote
bio-fee Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 Ooooh fijn zaaizee, wat een opluchting! Veel zaadjes-uitzoekplezier dit weekend! Quote
zaaizee Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 Jaaa goed he, dank je wel Gelukkig is de doos niet monster groot, dus maandag moet te doen zijn Quote
simke Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Bijn bijna zijn wij aan de buurt. ik ga me al vast gereed maken. voor de toekomtig ontvangst van de blij doos. Ik wordt er nu al blij van. maar ik heb gedult. Quote
zaaizee Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 De doos is vandaag verstuurd! Het zendingnummer, zodat iedereen de doos kan volgen: 3SDFU0003910152Super veel plezier ermee. Door omstandigheden heb ik niets uit en niets in de doos kunnen doen, heel jammer.. Ik heb de doos wel vanochtend even opengemaakt en aan de bakjes geroken, het kruidenbakje rook het lekkerst Doos snel weer dicht gedaan *slik* ..ach ik kom niets te kort Quote
weknow Geplaatst: 20 januari 2015 Auteur Geplaatst: 20 januari 2015 @ zaaizee. Als je toch nog graag wilt kijken, kan ik je nogmaals net voor mij in de lijst zetten. @ allen. Is het de moeite waard om eventueel de doos nog een tweede ronde te laten maken? Ik kan het niet beoordelen, omdat ik nu niet weet hoeveel er is "geruild"sinds de start. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
loes Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 zaaizee, zonde dat je er niets uit kon halen.Ik word ook nu al blij van de doos die in aantocht is. nog zo'n 2 weekjes gok ik? ik heb de doos nog niet gehad maar ik hoef dit jaar geen 2e ronde. Quote
bio-fee Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Nee ik hoef geen tweede ronde, ik ben alleen nog maar op zoek naar enkele specifieke zaden en verder heb ik alles al. Quote
weknow Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Geplaatst: 21 januari 2015 en verder heb ik alles al Wat een rijkdom, Bio-fee (Maar wat zoek je nog?) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
bio-fee Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Ja ik voel me ook heel rijk. Ik zoek nog: tuinbonen (die goed koudebestendig zijn, wil ze eigenlijk nu ongeveer al zaaien)rode bietjeszomerwortels (liefst paarse)tatsoiboerenkooleen lekkere buitenkomkommereen lekkere buitenpaprika alles liefst bio Dus als iemand nog iets heeft...? Quote
jasmin Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Ik hoef ook geen tweede ronde dit voorjaar. Wel een goed idee om die optie in te bouwen als mogelijkheid. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Limoen Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Dag beste mensen,Ik ben dit weekend niet aanwezig en de doos is nog niet gearriveerd (ik was nog aan het werk toen ze langskwamen vandaag denk ik),Ik ga kijken of ze hem maandag kunnen bezorgen (dan ben ik vrij) en dan hopelijk maandag weer doorsturen (anders wordt dat woensdag). Correctie: naar simke kan ik hem ook persoonlijk brengen, ik ga het even uitzoeken! Quote
loes Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 De doos is verzonden met DHL4YOU, deze worden als het goed is niet bezorgd maar moet je zelf ophalen bij het servicepunt. Quote
zaaizee Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Vreemd de doos had er al moeten zijn, toch? Ok ik wist niet dat er verschil bestond tussen de normale en de dhl4you.Dit is het enige wat ze op het dorp hadden. edit: ik lees net dat ze het pakket thuis kunnen afleveren en ook dat je het pakket op kan halen op een servicepunt.Die vraag hebben ze aan mij niet gesteld trouwens: waar wilt u dat het pakket wordt afgeleverd?Trouwens...ik heb mijn email opgegeven, dat ik bericht krijg als het pakket is aangekomen.Tot nu toe heb ik nog geen email binnen Quote
loes Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 de code die je gaf begint met 3SDFU. DFY is de afkorting voor DhlForYou. (de info staat ook allemaal in de openingsposten. maar ik kan me voorstellen dat die lappen tekst te lang zijn om alle info te onthouden) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.