Geplaatst: 18 oktober 201411 j Hallo, Ik ben Meave, 33 jaar en dit jaar voor het eerst een moestuin in mijn eigen tuin gemaakt. Nu heb ik niet veel in mijn moestuin, maar wel wat, zo heb ik kruiden (ik praktiseer wicca) en aardbeien. In mijn groentenmoestuin heb ik op dit moment boerenkool en spinazie. Verder heb ik nog wat dingen binnen staan... Ik ben mijn moestuin om twee redenen begonnen:1. zo weet ik precies wat ik eet, puur biologisch2. de prijzen in de winkels steigen de pan uit als er nog vragen zijn... stel ze gerust!
Geplaatst: 18 oktober 201411 j Welkom een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 18 oktober 201411 j Welkom en zo heb ik kruiden (ik praktiseer wicca) ? Wat heb je dan zoal staan ? en foto's ?(we zijn gek op foto's) Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.