Yuras Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 (aangepast) I.V.M. verandering van tuinplan heb ik overschoot van planten:- 30st liguster struikjes (goed voor ong 6m haag)- jonge hulst (2 jaar geleden als stek gebracht van de bos)- grote aantal doordragende aardbeien (soort onbekend)- grote aantal bosaardbeien- 2 rodebessen struiken (Jonkeer van Teets?)- aantal zaailingen van walnoten en hazelnoten- mierikswortels 12 november 2014 aangepast door Gast
bio-fee Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Geef je ze gratis weg of zijn er kosten aan verbonden?
berijl Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 oh, dat had ik zondag moeten weten!! Toen kwamen we door nijmegen! Ik heb er wel heel veel oren naar! kan ik vanavond even met mannetje overleggen ofdat we er een mouw aan kunnen passen om binnenkort nog eens richting nijmegen te rijden? http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
bio-fee Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Oh gratis, dat is leuk (en aardig!).Dan heb ik wel interesse. Hoe groot zijn de rode bessenstruiken?En de hazelaarzaailingen? Zijn de bosaardbeien eetbaar/lekker? Zijn de doordragende aardbeienplanten gezond? Ik heb eventueel wel personeel dat ik langs Nijmegen kan sturen om het e.e.a. op te halen.
thea Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Walnoot zaailingen hoe groot zijn die.Kan die nog door de brieven bus? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Yuras Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Geplaatst: 11 november 2014 oh, dat had ik zondag moeten weten!! Toen kwamen we door nijmegen! Ik heb er wel heel veel oren naar! kan ik vanavond even met mannetje overleggen ofdat we er een mouw aan kunnen passen om binnenkort nog eens richting nijmegen te rijden? ja, zeker
Yuras Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Geplaatst: 11 november 2014 Oh gratis, dat is leuk (en aardig!).Dan heb ik wel interesse. Hoe groot zijn de rode bessenstruiken?En de hazelaarzaailingen? Zijn de bosaardbeien eetbaar/lekker? Zijn de doordragende aardbeienplanten gezond? Ik heb eventueel wel personeel dat ik langs Nijmegen kan sturen om het e.e.a. op te halen. Rode bessen zijn ong 70cm (gescheurde struik) en kleine stek van dit jaar. Hazelaar-walnoot zaailingen zijn vrijwel klein. Bosaardbeien zijn eetbaar, lekker en aromatisch Aardbeienplanten, lijkt me, gezond zijn.
bio-fee Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Dan heb ik wel interesse. Ik stuur je een PB!
berijl Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 helaas, het ziet er naar uit dat wij de komende tijd niet naar nijmegen kunnen rijden. http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Jane Doe Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Misschien is wat te regelen met mtfd?
Yuras Geplaatst: 12 november 2014 Auteur Geplaatst: 12 november 2014 Misschien is wat te regelen met mtfd?Wat precieze bedoel je?
Yuras Geplaatst: 3 december 2015 Auteur Geplaatst: 3 december 2015 Opnieuw heb ik iets te veel Dit keer 2 bakken met doordragend en een met frau meinze aardbeien en gewortelde stekken van kruisbessen hinnomakki rood, mucurines en malahit (zelfde als mucurines, maar oorspronkelijke naam ). Stek met wortels van perzik red haven....of champion - weet niet meer... Tijdens snoeien de grond in gezet en die krijgen wortels.Alle planten staan in Nijmegen. Gratis ophalen.
Persica († december 2016) Geplaatst: 3 december 2015 Geplaatst: 3 december 2015 Stek met wortels van perzik red haven....of champion - weet niet meer... Tijdens snoeien de grond in gezet en die krijgen wortels. Mag in de Gelderlander, dit is een wonder. Zal wel een scheut van een onderstam zijn, kijk eens goed.
Yuras Geplaatst: 3 december 2015 Auteur Geplaatst: 3 december 2015 Zal wel een scheut van een onderstam zijn, kijk eens goed.Dit zijn wel stekken van perziken. Na de snoeien in maart die takken in een grotere pot gezet, in juli 3 bewortelde stekken uitgeplant in aparte potten. Een is al weg, een mag ook weg.
Aanbevolen berichten