LiMa's Garden Geplaatst: 15 november 2014 Geplaatst: 15 november 2014 Mijn naam is Marius,woonachtig in Herkingen en heb een schat van een vriendin. Ben ass. teamleider in de food en geef daar samen met mijn chef leiding aan 40 collega's.Ik ben vorig jaar begonnen met het aanleggen van ons moestuintje. (230 m2) De bedoeling is dat het een tuin wordt waar we veel van onze vrije tijd gaan doorbrengen. Ben op dit moment een kas aan het opbouwen (4.5 mtr x2.35 mtr)Er zal ook nog een blokhut worden gebouwd met div. voorzieningen voor de inwendige mens en waar we in kunnen overnachten.Zal wat foto's plaatsen en jullie op de hoogte over de ontwikkelingen op ons moestuintje oftewel Lima's GardenHoop hier in ieder geval veel op te steken over het moestuinieren . groet Marius Quote
balkontuinder Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Moestuin-TJE van 230 m2? Toe maar! Ik en nu al benieuwd naar de foto's. Welkom! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
thea Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 welkom Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Stan Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geertlaurent Geplaatst: 20 november 2014 Geplaatst: 20 november 2014 Vrije tijd spenderen in de moestuin De foto's kan je in de /blog van dit forum kwijt. Quote
Tomtombreda Geplaatst: 23 november 2014 Geplaatst: 23 november 2014 Hallo, Mijn naam is Tom Wijnands en ben 28 jaar oud.Sinds 1 maand heb ik mijn tuintje mogen betrekken op het complex Wisselaar te Breda.Ik ben begonnen met een een wat verwilderde tuin die ik nu langzamer hand naar mijn eigen hand ga proberen te zetten.Mijn voorkeuren gaan uit naar de groente en bloemen. Gr. Tom Quote
Bit Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Welkom ! ehmmm.... : LiMa's Garden dan he ? Maar Tom ook hoor Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.