cmgvandriel Posted December 25, 2014 Posted December 25, 2014 Hallo allemaal, Ik ben Catheleine, 25 jaar. Co-assistent in Zwolle. Ik heb sinds kort een balkon op het noorden en ik zou graag een kruidentuintje beginnen. Ik heb nu een groetje rechthoekige plantenbak met munt neergezet (als beginnetje). Mijn oma heeft een gigantische moestuin en zo doende ben ik er ook in geïnteresseerd geraakt, maar ik ben dus wel een complete beginner! Groetjes Catheleine Quote
Holland Posted December 25, 2014 Posted December 25, 2014 Welkom! Quote Vriendelijke groeten, Holland
Stan Posted December 25, 2014 Posted December 25, 2014 Welkom en buiten kruiden kan je ook best sla e.d. in bakken telen . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
druivelaar15 Posted December 25, 2014 Posted December 25, 2014 Welkom! Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit
thea Posted December 27, 2014 Posted December 27, 2014 welkom Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
geertlaurent Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Besmettelijke microbe hè dat tuinieren Quote
Recommended Posts