Groentjuh Geplaatst: 26 januari 2016 Geplaatst: 26 januari 2016 Ik kan het bijna niet geloven, maar de envelop is verstuurd. Was wel ff proppen zeg. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Ylona Geplaatst: 27 januari 2016 Geplaatst: 27 januari 2016 Sterker nog! Ik heb de envelop al binnen! Dank je wel groentjuh!! Heb even vluchtig gekeken maar heb al veel leuke dingen gezien! Ik ga in het weekend even op mijn gemak kijken en dan probeer ik hem na het weekend verder te sturen. Naar wie zal ik hem sturen? Ik zag dat Ralf63 graag nog mee wil doen, hij woont in principe bij mij om de hoek. Is het een idee om hem nog ertussen te proppen of stuur ik hem volgens lijst naar de eindbestemming? Quote
Ylona Geplaatst: 27 januari 2016 Geplaatst: 27 januari 2016 Sorry!! Natuurlijk eerst naar SamanthaP ipv eindbestemming!!! Quote
Ylona Geplaatst: 28 januari 2016 Geplaatst: 28 januari 2016 Jammer... Heb nog geen tijd gehad om de envelop goed te bekijken maar vandaag wel een kaart van PostNL gekregen dat de envelop onvoldoende gefrankeerd was en dat ik €5,11 moet bijbetalen Envelop was bij de buren bezorgd omdat hij te dik was, maar dat moeten ze dan toch bij het postkantoor opmerken?! Quote
CindyB Geplaatst: 28 januari 2016 Geplaatst: 28 januari 2016 Ik.heb tot.op.heden niets meer.vernomen, maar ik vroeg me af of ik deze.ronde nou wel.of niet mee doe? Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
loes Geplaatst: 28 januari 2016 Geplaatst: 28 januari 2016 Jammer... Heb nog geen tijd gehad om de envelop goed te bekijken maar vandaag wel een kaart van PostNL gekregen dat de envelop onvoldoende gefrankeerd was en dat ik €5,11 moet bijbetalen Envelop was bij de buren bezorgd omdat hij te dik was, maar dat moeten ze dan toch bij het postkantoor opmerken?!is de envelop verzonden als brievenbus pakketje? even terugbladeren in het topic, volgens mij was er al eerder iemand met dit probleem. Edit:post295795.html?#p295795 Hierbij was het probleem dat de post helemaal niet gefrankeerd zou zijn maar misschien heb je er ook iets aan.het is nogal vreemd wanneer en brievenbusdoosje dat als brievenbuspakket via het postkantoor wordt verzonden opeens onvoldoende gefrankeerd is. dan gaat er ergens iets mis. niet zomaar betalen, eerst even navraag doen. voldoet je brievenbus wel aan de voorwaarden? een beetje te dikke envelop past alsnog door de meeste brievenbussen. Quote
Ylona Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Wat een leuke envelop!! Veel dingen ook die ik niet ken! Heb gisteravond lekker zitten snuffelen en puzzelen! De huidige envelop was al aardig dik van zichzelf geworden dus heb een mooie nieuwe gepakt om alle zaadjes in te doen. Envelop ligt klaar voor verzending! Bedankt weer allemaal voor de mooie zaden!! Quote
SuusP Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Ylona, zoals ik het nu begrijp zijn er dus nu weer twee enveloppen? Is de inhoud een beetje gelijk verdeeld over die twee? Cindy, je staat op de lijst voor de volgende ronde. Door alle pech die we hebben gehad met twee enveloppen die kwijt zijn geraakt duurt deze ronde wat langer dan voorzien Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Ylona Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Ik heb 1 envelop, denk ook dat dit de enige is.... Helaas... Ik wacht even af of ik reactie krijg van SamanthaP en dan stuur ik hem verder. Quote
Groentjuh Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Bijbetalen is echt onzin. Ik heb met de vrouw van de primera wel 3 keer alles opnieuw ingepakt zodat de envelop soepel door haar testbrievenbus kon. De postbode stond er zelfs bij ! Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
SuusP Geplaatst: 3 februari 2016 Geplaatst: 3 februari 2016 Ah Ylona, nu snap ik hem; je hebt de envelop vervangen. Ik las het eerst alsof je hem had gesplitst Duidelijk nu, heeft Samantha al geantwoord op je pb? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Nadi Geplaatst: 4 februari 2016 Geplaatst: 4 februari 2016 Hoi hoi, Dit is echt een super leuk idee! ik zou me graag voor de zadenenvelop aanmelden voor 2016 als dat mogelijk is? Ik ben woonachtig in Eindhoven Groetjes Quote
volkstuintje Geplaatst: 4 februari 2016 Geplaatst: 4 februari 2016 Hi allemaal! Ik wil me ook graag aanmelden, heb al een privebericht naar 'Zaden envelop 2015' gestuurd. Woonachtig in Breda en een aantal maanden geleden de sleutel gekregen van mijn nieuwe volkstuin Groetjes Quote
loes Geplaatst: 4 februari 2016 Geplaatst: 4 februari 2016 we stellen het op prijs wanneer nieuwe leden via de voordeur binnenkomen: Voordeur, Stel je zelf en je moestuin voor. Quote
Nadi Geplaatst: 4 februari 2016 Geplaatst: 4 februari 2016 Hoi Loes, Helemaal begrijpelijk daar was ik al mee bezig Heb me toevallig net voorgesteld Groetjes Quote
Ylona Geplaatst: 4 februari 2016 Geplaatst: 4 februari 2016 Helaas, nog geen bericht van SamanthaP. Ik stel voor om hem naar de eindbestemming te sturen?Kun jij mij het adres geven SuusP? Groentjuh, ik neem jou niks kwalijk! Was er ook vanuit gegaan dat ze dat anders wel bij het postkantoor zouden melden! Waarschijnlijk zijn de gladde zakjes naar 1 kant geschoven waardoor de envelop zo dik werd. Maar ik ben in onderhandeling met PostNL. Quote
SuusP Geplaatst: 5 februari 2016 Geplaatst: 5 februari 2016 Ylona, ik heb je een pb gestuurd. Als de envelop bij mij is zal ik er eens kritisch naar kijken en hem opdelen in twee enveloppen, zodat we de groep opnieuw in twee kunnen splitsen om hopelijk lange wachttijden wat te verminderen. Ik ben overigens ook op zoek naar iemand die me wil helpen met het organiseren van de adressenlijst en pb's etc. in de gaten wil houden. Amanda is druk met gezinsuitbreiding en ik mis nog wel eens een pb / post Wie oh wie wil helpen? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 5 februari 2016 Geplaatst: 5 februari 2016 Overigens Nadi, stuur je naam, adres, tel en email naar zadenenvelopHQ via pb dan kom je op de lijst voor de volgende ronde. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SamanthaP Geplaatst: 5 februari 2016 Geplaatst: 5 februari 2016 Hi! Ik heb geen pb mogen ontvangen? Laatste pb bericht in m'n inbox dateert van september, en is van HQ... De envelop kan gewoon opgestuurd worden hoor, ik heb weer een hoop zaden gespaard om te kunnen ruilen. Bedankt vast! Quote
Ylona Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Ohw Samantha, wat erg!! Ik had echt een heel verhaal geschreven dat er zon leuke dingen inzitten enzo!! Maar nu kijk ik in mijn berichten en staat hij er idd niet tussen!! schaam schaam... Dan stuur ik de envelop naar jou! Ik heb je adres! Sorry!!! Quote
SamanthaP Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Haha, dat wacht ik in spanning af. Maar, we zitten hier middenin de carnaval, dus t kan zijn dat de envelop pas na woensdag weer doorreist. Alaaf! Quote
sugarlevi Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Ylona, ik heb je een pb gestuurd. Als de envelop bij mij is zal ik er eens kritisch naar kijken en hem opdelen in twee enveloppen, zodat we de groep opnieuw in twee kunnen splitsen om hopelijk lange wachttijden wat te verminderen. Ik ben overigens ook op zoek naar iemand die me wil helpen met het organiseren van de adressenlijst en pb's etc. in de gaten wil houden. Amanda is druk met gezinsuitbreiding en ik mis nog wel eens een pb / post Wie oh wie wil helpen? Hoi Suus, als nog niemand zich aangeboden heeft. Zou ik graag willen helpen. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
kokkie20 Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Ik wil me ook graag aanmelden voor de envelop. Zal zo een pb sturen Quote
Nathanya Geplaatst: 8 februari 2016 Geplaatst: 8 februari 2016 Hoi Suus, Ik heb vrijdag een PB naar zandenenvelop HQ gestuurd, wil wel helpen. Edit; nu zie ik dat hij in mn postvak UIT staat: hulp aangebodenAan Zadenenvelop HQ Verstuurd op: Vr 05 Feb 2016, 11:13 is die nou verzonden of niet? Nogmaals geprobeerd te versturen, lukt niet. Doorsturen naar jou lukt ook niet. Quote
loes Geplaatst: 8 februari 2016 Geplaatst: 8 februari 2016 in postvak uit betekend dat het bericht is verstuurd maar nog niet gelezen.zodra het bericht is gelezen komt het bericht in de map verzonden berichten te staan. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.