Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Waterdief


Kim

Aanbevolen berichten

1 van de puntjes die ik graag wat zou willen veranderen voor volgend seizoen is de mogelijkheid hebben om met een waterslang de plantjes op het balkon water te geven. Daarvoor zat ik al even te kijken naar wat mogelijk is. Het móet immers op een kraan in de badkamer aangesloten worden, en dat is zo een kraan zonder schroeven of iets dergelijk om een koppelingssysteen op te schroeven. Een gladde kraan dus. Ik had al wat zitten kijken naar hoe ik dot kan oplossen, en kwam een waterdief tegen, die zou ook op gladde kranen te bevestigen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt zoiets op iedere gladde kraan? Geen probleem met lekken?

 

Thanks alvast voor het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt wel als je de kraan niet vol opent én als het water aan andere eind van de slang vrij kan weglopen

als je daar een kraantje of spuitpistool oid op zet loopt de druk in de slang op tot de waterdruk en schiet de waterdief los denk ik

 

deze is iig wel ok:

 

2482031252441423913611.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal kun je het uiteinde van de kraan erafschroeven. Dat wat nu glad is. Daaronder zit gewoon schroefdraad. Daar kun je dan vervolgens een gewoon waterkoppelingssysteem op aansluiten.

 

Staat alleen niet zo sierlijk.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...