Pieter16 Geplaatst: 19 februari 2015 Share Geplaatst: 19 februari 2015 Ik heb nu het een en ander voor laten kiemen op de vensterbank. Nu was mijn vraag: de vensterbank waar ze nu op staan komt geregeld in de felle zon te staan. Is dit een verstandige plek of moet ik ze naar een andere plek verhuizen? Alvast bedankt.Mvg Sven Quote Regenwormen graven gangen, en veel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ktrijn Geplaatst: 19 februari 2015 Share Geplaatst: 19 februari 2015 Die van mij krijgen soms ook volle zon, maar die lijken er geen last van te hebben. Volgens mij is de zon nog niet sterk genoeg om schade te veroorzaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 19 februari 2015 Share Geplaatst: 19 februari 2015 Ik ben het eens met Katrijn. Ik zet ze in de winter net in de zo'n om ze niet iel te laten worden en dan kies ik voor het raam waar het langs het hevigst de zo'n op staat. Maar in de zomer kan dat mogelijk wel een minder goed idee zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
xxxmirjamxxx Geplaatst: 19 februari 2015 Share Geplaatst: 19 februari 2015 bij mij staan ze ook op de meest gunstige zon plek in de hoop dat ze genoeg licht opvangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Johmir Geplaatst: 19 februari 2015 Share Geplaatst: 19 februari 2015 Zon lijkt me inderdaad geen probleem, maar wel de temperatuur. Te hoge temperaturen in combinatie met nog relatief weinig daglicht leveren geen fraaie plantjes op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.