Rob44 Geplaatst: 21 februari 2015 Geplaatst: 21 februari 2015 Hoi allemaal,Ik ben een tijd weggeweest van dit forum maar nu ben ik er toch weer. Ben druk bezig geweest met spitten, zo'n 375m2 en heb al de bomen en struiken gesnoeid.Half vorige maand heb ik de paprika's en pepers gezaaid en heb ze verleden week verspeend.groetRob44 Quote
petersmit Geplaatst: 21 februari 2015 Geplaatst: 21 februari 2015 Hallo Rob! Welkom terug. Met 375m2 heb je de komende tijd denk ik niet zo veel tijd over voor het forum.. Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Stan Geplaatst: 21 februari 2015 Geplaatst: 21 februari 2015 welkom terug dan . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Sils Geplaatst: 22 februari 2015 Geplaatst: 22 februari 2015 Welkom terug Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
geertlaurent Geplaatst: 22 februari 2015 Geplaatst: 22 februari 2015 Te zien aan je registratie datum ben je er inderdaad een hele tijd uit geweest Veel tuinplezier en een goede paprika oogst gewenst Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.