mirjamteunissen Geplaatst: 22 februari 2015 Geplaatst: 22 februari 2015 Hoi, ik ben Mirjam en huur een volkstuin van 300 m2.Op de tuin staat een redelijke kas, een schuurtje, platte bak en vierkante bak en de redt van de tuin is voorzien van bloemen en planten en een stukje gras.Ik vind het super om speciale zaden op internet te zoeken en daarmee plantjes te kweken.Soms sla ik hierin wat door maar je moet een tik hebben! Quote
gerritr1955 Geplaatst: 22 februari 2015 Geplaatst: 22 februari 2015 Welkom. Doe je ook nog wat aan de kweek van groenten ? Quote Hortus est amicus meus.
mirjamteunissen Geplaatst: 22 februari 2015 Auteur Geplaatst: 22 februari 2015 Zeker, ik heb nu pepers, paprika en tomaten en aubergine al boven de aarde en heb vandaag sla en andijvie gezaaid en aardbeien. Nu nog even 12 graden erbij buiten dan kunnen we weer verder Quote
druivelaar15 Geplaatst: 22 februari 2015 Geplaatst: 22 februari 2015 Welkom! Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit
Sils Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Welkom Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
petersmit Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Welkom Mirjam! Een grote tuin dus genoeg te doen! Quote Ook voor privƩ vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
IvarK Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Welkom en benieuwd naar je foto's van de speciale zaden! Quote
Gast Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Hoi Welkomzo ben ik ook altijd opzoek naar aparte zaden. En soms loopt het uit de hand.ik hoop dat je veel info op dit forum Vind. Groetjes jessica Quote
gerritr1955 Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 RobO-ootje is wel erg enthousiast hoor Quote Hortus est amicus meus.
geertlaurent Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Speciale zaden zoeken en kweken zaaaaaligAls je nog dingen zoekt er is een heel vraag en aanbod deel op het forum Quote
mirjamteunissen Geplaatst: 23 februari 2015 Auteur Geplaatst: 23 februari 2015 Dank allen voor het warme welkom.Ā Ik verzamel waarschijnlijk geen hele speciale zaden maar wel zoveel mogelijk van types en soorten die je niet in elke tuinwinkel kan vinden. Nou heb ik ook gewone aubergine, waar ik btw elk jaar mee in de clinch lig, maar wel speciale tomaten, pepers etc. Momenteel probeer ik drakenfruit en kappertjes maar ik twijfel nu al hard of dat wel goed komt!Ā Zal inderdaad snel neuzen op het forum naar andere zaden, bedankt voor de tip Quote
Stan Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.