Geplaatst: 21 november 201113 j Auteur Hoe simpel... het blijkt het muntkevertje Maar dan de larven daar van. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 1 juli 201213 j Hallo,om even weer te gaan naar deze beestjes ...Dit jaar heb ik ze weer, veel erger dan vorig jaar..maar ik denk dat ik weet wat ze zijn: "chrysolina menthastri" http://www.google.nl/search?q=chrysolina+menthastri&hl=nl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=LX7wT-uDHoqZ8QPtir2bDQ&sqi=2&ved=0CFQQsAQ&biw=1170&bih=560Dat zijn tenminste de beestjes die op mijn munt zitten...Overal in de internet gezocht naar een oplossing om ze te bestrijden maar ik kon niks vinden...Hebben jullie misschien wel iets gevonden? Bedankt!Grilaria
Geplaatst: 1 juli 201213 j Munthaantjes zijn al vaker voorbij gekropen... bestrijden-munthaantje-t5790.html En op pagina 4 van "Insecten, foto's en verhalen" heb ik een serie fotooz geplaatst van de kevers, eitjes en larven... insecten-foto-s-en-verhalen-t5261-30.html
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.