Posted February 25, 201510 yr Ik heb in een folder gezien dat 5kg moestuinmest nu 5 euro is bij de welkoop. een koopje natuurlijk maar de vraag is wat is de npk van deze mest. want in de folder staat dat niet .
February 25, 201510 yr Vragen bij welkoop....... (mailtje, winkel) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
February 25, 201510 yr Author Gedaan maar dan krijg ik ongeveer over twee dagen pas antwoord en misschien wist iemand het nu al wel.
February 26, 201510 yr RobO, Het is tot en met zaterdag a.s. in de aanbieding voor 4.95, daarna weer 8.95.Vanaf vandaag trouwens ook weer de potgrond 10-daagse. Dus als je nog voor een scherpe prijs aarde wilt hebben, dan moet je nu naar de Welkoop gaan! (ik heb geen aandelen Welkoop, maar krijg wel aan het eind van het jaar winstuitkering van ze )en, je gaat toch wel naar Heemskerk he! Niet naar Santpoort gaan hoor
March 7, 201510 yr Author ik heb trouwens de meststof gekocht ik ben erg benieuwd wat het resultaat zal zijn