Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kwaliteit oppot tafel praxis?


Gast

Aanbevolen berichten

Je vraag kan ik niet beantwoorden, ziet er kwalitatief niet zo denderend uit maar wat wil je voor dat geld. Misschien kun je bij kringloop een betere kwaliteit tafel voor een lagere prijs kopen?

Ik heb ook een gebruikt tafeltje genomen en zou ook bijkringloop wat halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zocht namelijk een tafeltje van een natuurlijk product en het komt in de kas te staan dus nat wordt het niet. Mocht het niet echt stevig zijn kan ik het altijd nog vertimmeren en er wat stevigs ervan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bedankt voor je reactie

Dan ga ik deze morgen gewoon ophalen en kijken waar ik deze nog ga verstevigen

Het is alleen maar voor oppotten en de spulletjes die ik op de onderste plank wil zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er degelijk uit. Ik heb er zelf een gemaakt(ben timmerman. Koud kunstje) . Tip: om hem helemaal stevig te maken schroef je een schoor aan de achterkant van beneden aan de poot schuin naar de andere bovenhoek. Dus diagonaal. Dit kan al met een panlat of een stuk plint. Dan gebeurt er niets meer mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...