Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb misschien iets wat je leuk vind: zaden van Irakese komkommer/augurk. Naamloos, het heet komkommer, maar eigenlijk eten ze grote augurken als komkommer.

Nee, dank je wel. Maar toch, je kan wel iets kiezen van mijn lijst zonder iets terug te geven... Bijna alles (behalve geënte fruitboompjes) zijn "for free"

Geplaatst:

Anna spath

Kwets BY

Italiaanse kwets

Aprimira+Bellamira # duo

Als enting gelukt

geent op st. Julian A of wangenheimer fruhzwetschen... Beide geschikt voor struik/laagstam, maar ook voor halfstam.

Geplaatst:

Hoi hoi,

Ik heb wel erg veel belangstelling voor de volgende stekken, plantjes

Aardbeien doordragend (soort onbekend )

Bosaardbeien in mix (rood-geel)

Zaailingen van walnoot

Als enten lukt, zal ik, misschien, wat appel/peren/pruimen boompjes hebben, maar deze wel tegen betaling 5 euro (onderstammen, enthout enz.) uiteraard tegen betaling

Druif Frankenthaller en nog iets, wat wacht vanuit Slovakije (als dit wortels krijgt )

Kruisbes Mucurines

Ik heb alleen niet zoveel te ruilen begin net, maar ik heb wel wat zaadjes ik zal zo meteen even mijn lijstje opkrabbelen

Geplaatst:
Hoi hoi,

Ik heb wel erg veel belangstelling voor de volgende stekken, plantjes

Aardbeien doordragend (soort onbekend )

Bosaardbeien in mix (rood-geel)

gereserveerd

Zaailingen van walnoot

Dat is al gereserveerd voor Esthe76r, maar lijkt dat ik nog eentje gevonden... Dan wordt het voor jouw. Heb nog hazelnoot zaailing

Als enten lukt, zal ik, misschien, wat appel/peren/pruimen boompjes hebben, maar deze wel tegen betaling 5 euro (onderstammen, enthout enz.) uiteraard tegen betaling

Hmmm.... welke boompjes?

Druif Frankenthaller en nog iets, wat wacht vanuit Slovakije (als dit wortels krijgt )

Frankenthaller krijg je zeker (ten minste een heeft al wortel), anderen, uit Slovakije (André, naranchizu, sauvignon blank, traminer en zweigeltrebe) moeten nog wortels krijgen.

Kruisbes Mucurines is al gereserveerd voor Appelvrouw.

Ik heb alleen niet zoveel te ruilen begin net, maar ik heb wel wat zaadjes ik zal zo meteen even mijn lijstje opkrabbelen

Hoef niet iets te ruilen.

Geplaatst:

wow geweldig, ach een hazelnoot is ook nooit weg hehehe. Nu maar hopen dat er nog een walnoot is lol.

De fruitboompjes erhm appel peer pruim zou wel fijn zijn

Heel hartelijk bedankt

Geplaatst:
Ik ben op zoek naar een perenboompje. Zijn die gelukt? En wat voor peer is het ?

Peren heb ik niet veel geënt, een stuk per soort/ras. Nu lijkt dat het is gelukt (knoppen beginnen uitlopen). Momenteel heb ik alleen Bonne Louise d'Avranches vrij (vorige jaar geënt) op kwee C.

Geplaatst:

Ben even op zoek gegaan, dit ras is niet zelfbestuivend klopt dat? Da;s dan weer jammer,want ik weet geen andere perenbomen hier.

Geplaatst:

Dat kan hij, maar doet ie dat dan ook? Ik wil natuurlijk wel een boom die ook daadwerkelijk vruchten geeft

Geen garantie, want bij mij staan 6 perenboompjes, en zou het Bonne Louise zelfbestuivend/partenocarpic of niet, kan ik niet weten

Van andere kant, die heeft uitloper op de onderstam, die eventuele volgende jaar geënt kan worden met andere peer, die wel zou elkaar bestuiven, 2in1...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...