Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Rupsen


Essie28

Aanbevolen berichten

Ik heb denk een stuk of 100 rupsjes van m'n aalbes en kruisbes geplukt deze week. Niet te geloven hoe snel die krengen te werk zijn gegaan. Ik kwam 's ochtends beneden en dacht wat heeft mn aalbes een rare uitlopertjes. Na m'n ogen nog een keer te hebben uitgewreven bleken dat de bladnerven te zijn. Na het verzamelen was ik bijna aan ze gehecht....bijna, tot ik er een kokend sopje over goot. Onze buurtkip (is ooit aan komen lopen, niemand weet van wie hij is, maar woont al een jaar bij de buurvrouw in de hondenmand, naast de oude bruine labrador) heeft er vervolgens heerlijk van gesnoept. Volgens mij heeft het gewerkt, ik heb elke dag weer gekeken en vond er nog enkele, maar laatste 2 dagen niks en blaadjes zijn niet verder aangevreten.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze buurtkip (is ooit aan komen lopen, niemand weet van wie hij is, maar woont al een jaar bij de buurvrouw in de hondenmand, naast de oude bruine labrador) heeft er vervolgens heerlijk van gesnoept.

 

Echt leuk !

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb denk een stuk of 100 rupsjes van m'n aalbes en kruisbes geplukt deze week. Volgens mij heeft het gewerkt, ik heb elke dag weer gekeken en vond er nog enkele, maar laatste 2 dagen niks en blaadjes zijn niet verder aangevreten.

 

Je hebt me overtuigd om toch nog eens tussen de struiken lang te gaan staan zoeken ookal valt het me wel op dat er hier nu al veel minder word gegeten dan vorig jaar op dit moment (1x gesproeid, dat wel. En vorig jaar tientallen liters denk.. misschien heeft het toch effect gehad!:D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superbrutaal beest. Heel leuk. Onze kat vangt zelfs duiven maar de kip heeft haar charmes op haar los gelaten en nu zitten ze regelmatig naast elkaar op het dakje van de schuur. Kippen zijn leuk!

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb denk een stuk of 100 rupsjes van m'n aalbes en kruisbes geplukt deze week. Volgens mij heeft het gewerkt, ik heb elke dag weer gekeken en vond er nog enkele, maar laatste 2 dagen niks en blaadjes zijn niet verder aangevreten.

 

Je hebt me overtuigd om toch nog eens tussen de struiken lang te gaan staan zoeken ookal valt het me wel op dat er hier nu al veel minder word gegeten dan vorig jaar op dit moment (1x gesproeid, dat wel. En vorig jaar tientallen liters denk.. misschien heeft het toch effect gehad!:D)

 

Ja joh, is ook heel rustgevend, beetje op je bips in t gras beesies zoeken. Veel beter dan zo'n spuitbus.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...