Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zo, vandaag met mijn zelfgemaakte bouwtekening naar de houthandel om hout te halen voor mijn moestuin op poten

Nu nog de klus om hem helemaal af te maken. Dat ga ik straks doen als mijn vriend thuis is, samen is toch makkelijker dan alleen.

De afmetingen worden 210 x 70 x 90 met een bakdiepte van ongeveer 40 cm.

Nu staat alles braaf in de gang te wachten...

OsihOy.jpg

Posted

Ik heb ook een moestuinbak gemaakt op poten.

straks nog de poten er onder en in de beits zetten

is best wel handig zo een verhoogde bak, vooral als jke veel last hebt van rugklachten.

25gfdjk.jpg

Posted

Leuk! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ik heb zelf ook een bak op poten gemaakt, maar dat was een stuk simpeler aangezien ik het toch niet ga verplaatsen. Mijn bak staat op bakstenen (die had ik nog over), daaroverheen een grote plaat mdf (die had ik nog over) met daarin in ieder vak een afwateringsgat en vervolgens twee gestapelde rechthoeken van vurenhout die bekleed zijn met vliesdoek.

Posted
Leuk! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ik heb zelf ook een bak op poten gemaakt, maar dat was een stuk simpeler aangezien ik het toch niet ga verplaatsen. Mijn bak staat op bakstenen (die had ik nog over), daaroverheen een grote plaat mdf (die had ik nog over) met daarin in ieder vak een afwateringsgat en vervolgens twee gestapelde rechthoeken van vurenhout die bekleed zijn met vliesdoek.

33wul5g.jpg

morgen nog de onderkant wat verstevigen, en nog wat legplanken onderin