SamanthaP Geplaatst: 7 maart 2015 Geplaatst: 7 maart 2015 Bij het plaatsen van een update kreeg ik onderstaande foutmelding? Quote
RobO Geplaatst: 8 maart 2015 Geplaatst: 8 maart 2015 waarschijnlijk heeft de database van dit forum last van een diacritisch teken dat je gebruikte , accent oid linkjewelke tekst had je getypt? of het was een tijdelijk foutje in de communicatie Quote
SamanthaP Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Geplaatst: 9 maart 2015 Hi! Was gewoon een korte update met drie foto's, niks bijzonders eigenlijk... Quote
henkg Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 of het was een tijdelijk foutje in de communicatieMet andere woorden: doet het het nu wel weer? Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorg Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Hallo Samantha, Ik heb niet direct een idee wat de oorzaak van de fout is. Krijg je de foutmelding alleen op de Iphone of ook op een computer (Geeft uitsluitsel of de fout ergens bij jou account zit)? Quote
wijo Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Probeer het eens door de bestanden een andere (eenvoudige) naam te geven en probeer het dan eens weer. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
Taartrina Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Ik had die fout ook met mn iphone. Ik dacht toen dat het aan de smily lag die ik van mn toetsenbord gebruikte. Controle: met smiley lukte het niet. Nu met foto: Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
Taartrina Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Foto werkt bij mij wel, smily niet. Misschien was dat het probleem? Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
SamanthaP Geplaatst: 20 maart 2015 Auteur Geplaatst: 20 maart 2015 Smiley was het probleem vanaf de mobiele telefoon! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.