Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nieuw hier, even voorstellen.


Peter61

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Na ongeveer 2 weekjes mee gelezen te hebben hier op het forum, leek het me nu wel tijd om mezelf even voor te stellen en gezellig mee te doen.

Ik ben dus Peter, 53 jaar en ik woon in Den Haag.

In het voorjaar van 2014 was ik begonnen met een stadstuintje van 2 x 5 meter, maar omdat er veel werd gestolen door buurtbewoners ben ik toen verhuist naar een moestuin op de grens van Den Haag en Voorburg, maar helaas moesten we van de gem. Voorburg naar een nieuwe locatie, ook met een laag hekje er om heen.

Ik zag het niet zo zitten dat lage hekje dus ben ik niet mee verhuist, en ben ik sinds half Feb. 2015 in me eigen tuintje begonnen.

Ik heb een leuke kasje gekocht en deze geplaatst in me achtertuin.

Ik weet nog niet of het een probleem zal zijn, maar vanaf half November t/m half Feb. heb ik geen zon in me tuin, dus even aankijken of ik in die maanden wat kan laten groeien in de kas.

In de kas heb ik nu sla, radijs, spinazie, rode bietjes en worteltjes gezaaid, en binnen in kweekbakjes sperzieboontjes, doperwten, paprika's, tomaat en komkommers gezaaid, dus ben reuze benieuwd of het wat gaat worden, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

owja, hieronder heb ik wat foto's geplaatst van me kasje enz.

 

Groetjes,

 

Peter.

IMG675641421425844304.JPG

IMG676078281425844168.JPGIMG676115801425844173.JPGIMG676267431425844177.JPGIMG676311971425844182.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...