harmony Geplaatst: 12 maart 2015 Share Geplaatst: 12 maart 2015 Een tijdje geleden heb ik aardperen besteld bij Levenvanhetland, samen met nog wat dingetjes. Vanmiddag kreeg ik de bestelling binnen, zònder aardperen. De kwaliteit was niet goed genoeg. Heel spijtig Heeft iemand misschien (natuurlijk tegen vergoeding) een paar aardperen voor mij? Ik heb ze afgelopen winter voor het eerst gegeten, heerlijk zijn ze!Groet,MoniqueP.S. ik woon in de omgeving van Hoogeveen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Deborah Geplaatst: 12 maart 2015 Share Geplaatst: 12 maart 2015 Wellicht kun je ze nog bij een natuurvoedingswinkel bestellen. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gemma Geplaatst: 12 maart 2015 Share Geplaatst: 12 maart 2015 Heeft Van der Wal niet meer?Die zit bij je in het dorp. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harmony Geplaatst: 12 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 12 maart 2015 Ik zal ze morgen even bellen. Was er vanmorgen, maar toen wist ik nog niet dat m'n bestelling niet geleverd werd Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 12 maart 2015 Share Geplaatst: 12 maart 2015 Je kan ze uit mn voortuintje komen halen. Zit nog genoeg in.Moet je wel voor naar Groningen komen dan. Zijn de rode, niet bloeiende hoge, aardperen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harmony Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 13 maart 2015 Dat is lief Erny, ik bel eerst Van der Wal Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harmony Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 13 maart 2015 Haha, gelukt, Van der Wal had ze gewoon op voorraad! Dank jullie wel in ieder geval voor de reacties.Ik wil ze trouwens nog eventjes bewaren voor ze een plekje krijgen, hoe kan ik dat het beste doen? Even ergens inkuilen?Groetjes en fijn weekend,Monique Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Deborah Geplaatst: 13 maart 2015 Share Geplaatst: 13 maart 2015 Ik heb ze in het najaar gezet en merkte dat sommige knollen al snel zacht werden. Snel ergens planten dus. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 13 maart 2015 Share Geplaatst: 13 maart 2015 Ja, in ieder geval onder de grond bewaren. Bovengronds zijn ze in minstens drie dagen slap...Misschien vast in een pot (of potten) zetten zodat je ze straks met aarde en al kan verplaatsen als ze dan al wortels aan het maken zijn en aan het ontspruiten zijn. Dan verstoor je dat proces ook wat minder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.