Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Slecht uitlopende hortensia


timmerdosie

Aanbevolen berichten

Wat te doen aan een slecht uitlopende hortensia... Aan het uiteinde van 2 takken zit 1 knop, aan de andere takken zo goed als niks.

Wel uitloop vlak boven de grond. Doe ik er goed aan deze geheel terug te snoeien? Moet ik de plant dan nog iets extra's geven?

Ik weet dat ik dan dit jaar geen bloemen kan verwachten. Hoop dat iemand het mij kan vertellen. Ik heb een foto, maar weet niet hoe ik deze hier moet plaatsen.

Oh ja, wellicht handig om te weten, hij staat op mijn balkon, zomers vol de zon vanaf 13:30 tot ongeveer 19:30 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze beginnen meestal met uitlopen aan de uiteinden. Ziet er raar uit, net een kale staart met een pluim erop. Komt over het algemeen in de komende weken goed. Wil je dat niet afwachten, dan zou je eventueel nu nog terug kunnen snoeien, maar dat zou ik voortaan liever wat eerder doen. Misschien een idee om je ook even voor te stellen in het daarvoor geschikte topic.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...