VicMoes Geplaatst: 16 maart 2015 Share Geplaatst: 16 maart 2015 Hallo,Ik zoek groenten, die ik in ondiepe potten of bakken kan kweken (10 cm diep). Radijsjes gaat goed, maar zijn er nog meer groeten?Vic Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Liekie Geplaatst: 16 maart 2015 Share Geplaatst: 16 maart 2015 Bladgroenten zoals sla, andijvie, spinazie gaat prima! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
VicMoes Geplaatst: 16 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 16 maart 2015 Dank, Ik ga het proberen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 17 maart 2015 Share Geplaatst: 17 maart 2015 Ui wortelt oppervlakkig. Parijse worteltjes gaan niet diep (ronde worteltjes) Sla wortelt in de volle grond erg diep, maar het lukt ook prima in bloempotten. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jenneke Geplaatst: 17 maart 2015 Share Geplaatst: 17 maart 2015 Koolrabi, snijbiet, rode bietjes (of andere kleuren) als je ze jong oogst, (mini-)paksoy , kleine tomatenrassen zoaks Tiny Tim, raapsteeltjes, lente-uitjes, rucola, mosterdblad, veldsla, (winter)postelein, en er is vast nog wel meer Naast groentes kun je eventueel ook allerlei tuinkruiden telen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 17 maart 2015 Share Geplaatst: 17 maart 2015 tiny tim en Basilicum zou ik wat in de buurt van elkaar zetten, wortelen niet te diep en zijn zalig lekker samen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Menno Geplaatst: 19 maart 2015 Share Geplaatst: 19 maart 2015 Waterkers is ook erg leuk, want daar kan je van door oogsten. Grond goed vochtig houden. 'Spicey globe' of kleinbladige basilicum is ook erg leuk. Met de juiste zorg kun je ook blauwe bessen zoals ''North sky'' in ondiepe containers kweken. Zorg voor een plek in de halfschaduw en voldoende vocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.