Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo


79an79

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Angelique, 35 jaar en ook ik ben besmet met het moestuin-virus

 

ik heb tot nu toe de laatste jaren alles in bakken achter het huis gehad en een klein stukje tuin, maar daar had ik toch te weinig ruimte. Vorig jaar kon ik niets vinden bij ons in Enschede. Tot nu. Ik heb een stuk moestuin op de kop weten te tikken van +/- 110 m2, helaas verwaarloosd door de vorige huurder, zie foto's.Ik kom flink aan het spitten aan, of kan dit ook met een frees?? Ik heb er wel heel veel zin in. Heerlijk lekker freubelen en 'knoeien' in de tuin Mijn zoontje had het erg naar zijn zin met al die drek en modder

 

wat een fijn forum is dit met veel weetjes.

 

Groetjes Angelique

IMG2015032112263454291426975120.jpgIMG2015032112255663491426975133.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tuin ziet er toch heel goed uit, er staat niet teveel onkruid, is niet overwoekerd of zo.

En palen en emmers hebt ge er gratis bijgekregen, wat verlang je nog meer?

Goed bemesten met stalmest zou ik doen en dat onderspitten. Alhoewel, die oude methode schijnt nu niet goed meer te zijn volgens velen, ik weet het niet.

Wens je een mooie oogst en veel plezier bij het soms harde werk.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt! Het is soms hard werken maar uiteindelijk heb je er veel plezier van

Het is toch prachtig om te zien hoe een zaadje groeit tot bijvoorbeeld een mooie komkommerplant, heel fijn

 

we hebben nu een gedeelte omgespit, is erg drassig, als je erover heen loopt zak je eind naar beneden

 

hierbij een foto van het eerste stuk wat gespit is, we hebben hier later over heen koemestkorrels gedaan en geharkt, een stuk hiervan wordt voor mijn zoontje voor radijs, sla, aardbeien etc.

 

Moestuin-23-3-15-foto-320761427365910.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het snel droog wordt en blijft. Dan kan ik er weer tegen aan. Ik had al een stukje samen met mijn zoontje ingezaaid met radijs en sla. Maar goed. Ik hoop ook voor jullie allemaal dat het betere weer snel komt gezellig in de tuin aan het werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...