Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Spinaziezaad


Stampy

Aanbevolen berichten

Niet al te snel hoor.. iets van een weekje?

Ik dacht even hier een topic aan te treffen hoe je spinaziezaad zelf kunt gaan oogsten. Zit er op te wachten want mijn spinazieplantjes gingen wel heel erg snel over tot bloei. Hebben zelfs al poeder afgegeven van de gele bloementrosjes. Wanneer kan ik de zaden oogsten is dan mijn vraag aan anderen hier op t forum.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet al te snel hoor.. iets van een weekje?

Ik dacht even hier een topic aan te treffen hoe je spinaziezaad zelf kunt gaan oogsten. Zit er op te wachten want mijn spinazieplantjes gingen wel heel erg snel over tot bloei. Hebben zelfs al poeder afgegeven van de gele bloementrosjes. Wanneer kan ik de zaden oogsten is dan mijn vraag aan anderen hier op t forum.

 

Als ze rijp zijn, slimmie.... Ha, ha... ik zit ook op spinaziezaad te wachten... groot deel is doorgeschoten.... Van de nood een deugd maken, noemen we dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dit slimpie weet dus niet wanneer dat is en hoe t er allemaal uit zou gaan zien

Sterker nog, ik wist niet eens dat spinazie zulke gele bloemetjes zou produceren. Geheel nieuw voor mij en heel educatief ook nog s. En nu wachten tot er iets zaadachtigs van gaat komen...

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dit slimpie weet dus niet wanneer dat is en hoe t er allemaal uit zou gaan zien

Sterker nog, ik wist niet eens dat spinazie zulke gele bloemetjes zou produceren. Geheel nieuw voor mij en heel educatief ook nog s. En nu wachten tot er iets zaadachtigs van gaat komen...

 

Ha, ha... ik weet geen millimeter meer dan jij.... geel zei je dat de bloempjes worden???....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...