Smoestuintje Geplaatst: 6 april 2015 Share Geplaatst: 6 april 2015 Hallo allen,Ik bied een kweekkas aan. In mijn nieuwe tuin heb ik er geen goede plek voor. Ik ga over op een muurkas. Het kasje is erg geschikt om op te kweken of voor niet te hoge gewassen. Ik had veel last van slakken en was ideaal voor sla! Zie voor een foto de acd mini-kas magi serre. Hij heeft 1 jaar in de tuin gestaan. Doe een leuk bod... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gerritr1955 Geplaatst: 6 april 2015 Share Geplaatst: 6 april 2015 euro 25 Quote Hortus est amicus meus. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Smoestuintje Geplaatst: 6 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 6 april 2015 Hij was nieuw 299 euro. Ik wacht nog even af... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gerritr1955 Geplaatst: 6 april 2015 Share Geplaatst: 6 april 2015 Is OK, wat jij wilt.Succes. Quote Hortus est amicus meus. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
urban gardening Geplaatst: 18 april 2015 Share Geplaatst: 18 april 2015 Ik heb wel interesse. Heb je een foto van de kas zodat te zien is wat de status is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Smoestuintje Geplaatst: 18 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 18 april 2015 Hij is helaas verkocht. Dank voor de reactie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gerritr1955 Geplaatst: 18 april 2015 Share Geplaatst: 18 april 2015 Helaas , je wilde hem toch verkopen Mooi man Quote Hortus est amicus meus. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.