Kevin Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Hallo iedereen, Ik stel me even kort voor. Ik ben Kevin en woon momenteel in Liedekerke (net buiten Brussel) in België. Ik ben 24 jaar. Van Jan 2013 tot Sept 2014 heb ik met mn vriendin ons appartement verbouwd. Hieraan is ook een grote tuin die we stukje bij beetje aan het inrichten zijn. Sinds vorig jaar ben ik hierin ook gestart met een stuk moestuin te maken. Vorig jaar verbaasd door de opbrengst en het plezier dat ik had om te tuin te verzorgen ben ik dit jaar ook terug begonnen. En ik vond het eens tijd om me voor te stellen.Dit was de tuin voor ik eraan begon: Dit was de tuin vorige jaar toen ie al deels bewerkt was: En nu zijn er nog meer veranderingen gedaan in de tuin en is hij bijna niet meer te herkennen t.o.v. de eerste foto Zaterdag komt er een levering compost voor de groententuin. Het gras in achterste en voorste deel komt er goed door en het enige wat ik nog moet doen is rechts naast de boordstenen een padje aanleggen.Eenmaal de compost in de groenten tuin is ben ik er helemaal klaar voor Quote
petersmit Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Hallo Kevin, Ziet er goed uit en voldoende werk aan de winkel! Succes weer dit jaar! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Jan Lokman Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Jorieke123 Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Eigenlijk wilde ik nog 6 dagen wachten maar, nee welkom(en leuk dat je bijna na een jaar lid te zijn je wel voorsteld ). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.