balkontuinder Geplaatst: 11 april 2015 Share Geplaatst: 11 april 2015 Ik zag zojuist dit bericht langskomen, misschien interessant voor iemand? Heb je wel eens in een zee van bloemen gezwommen, tropische planten zien groeien in Nederland of een tomaat gegeten zo groot als een skippybal? Nee? Dan ben je waarschijnlijk nog nooit in een kas geweest. Op 11 en 12 april 2015 kun je een bezoek brengen aan de kassen. Tijdens het Kom in de Kas weekend op 11 en 12 april 2015 kun je in 21 regio's verspreid over Nederland een bezoekje brengen aan de kas. In het regio-overzicht onderaan deze pagina kun je zien welke regio's er in 2015 deelnemen. http://www.komindekas.nl/waar/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wuppie_84 Geplaatst: 11 april 2015 Share Geplaatst: 11 april 2015 Wij gaan morgen er eens een kijkje nemen. Wij gaan naar Made. Lijkt me erg leuk om te kijken en kijken of ik nog iets kan leren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.