Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zaaikalender?


harmony

Aanbevolen berichten

Ik houd t bij in een document dat aan mijn gmail hangt. Eentje voor bezigheden zoals zaaien, planten en water geven, eentje voor de oogst. Kan je volgend jaar zien wat je wanneer t best weer kunt gaan doen.

Uiteraard kun je het ook in een schriftje zetten.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf niet... ben bang dat als ik ga wegen en tellen ik ontmoedigd ga raken... zoveel inspanning voor dat ene resultaatje....

 

 

... en dat terwijl ik zoveel pret heb... als ik niet op resultaat gefixeerd ben...

 

Ik vind het wel handig om bji te houden hoeveel peulenplanten en bonen er uit zijn gekomen en of dat voldoende was, te veel, of te weinig, zodat ik het jaar daarop kan anticiperen.

Maar ik vind het ook handig om na te kunnen kijken wanneer ik heb gezaaid en of dat de goede tijd was, of te laat of te vroeg.

Nu heb ik bijv een paar meter raapstelen gezaaid, dat is best veel. Inmiddels staat er weer een nieuwe rij die binnenkort geoogst kan worden, maar de eerste rij kan dus bijv volgend jaar wel ietsje korter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf niet... ben bang dat als ik ga wegen en tellen ik ontmoedigd ga raken... zoveel inspanning voor dat ene resultaatje....

 

 

... en dat terwijl ik zoveel pret heb... als ik niet op resultaat gefixeerd ben...

Oh, wat begrijp ik dat goed.

Fijn dat je het schrijft, ik bedacht steeds dat ik alles moest opschrijven.

Maar ik ga het lekker niet doen!

Ik wil plezier en ontspanning, werken doe ik wel op mijn werk.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...