Geplaatst: 13 april 201510 j Zijn hier ook mensen lid van de organisatie Vrienden op de fiets?Wij zijn dit jaar gastadres.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 april 201510 j Auteur Gastadres van Vrienden op de fiets betekend dat ik in mijn huis slaapruimte beschikbaar stel voor een "vriendenprijs"..Zie:Dit zijn adressen van particulieren die, meestal in hun eigen woning, een aantal slaapplaatsen voor doortrekkende fietsers of wandelaars beschikbaar hebben. U kunt hier terecht voor logies met ontbijt voor de "vriendenprijs" van € 19.00 per persoon per nacht (excl. toeristenbelasting). Om gebruik te kunnen maken van de logeeradressen van Vrienden op de Fiets dient u donateur te zijn van Stichting Vrienden op de Fiets. Indien u ergens wilt overnachten, dient u altijd vooraf telefonisch te reserveren. De logeeradressen zijn alleen bedoeld voor recreanten die "op eigen spierkracht" fietsend, wandelend, schaatsend, kanoënd of skeelerend tochten maken.Bron: www.vriendenopdefiets.nl We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 april 201510 j wat een alleraardigst initiatief! Dit is voor mensen als mijzelf een hele leuke manier zijn om voor relatief weinig geld toch een leuke vakantie te hebben, mits er genoeg plaatsen op de route zijn.
Geplaatst: 13 april 201510 j Auteur Ik ken het via een vriendin die zo op vakantie gaat met haar oude moeder. . In Nederland zijn er sowieso heel veel adressen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 april 201510 j Zelf geen ervaringen mee, maar mijn opa (91 jaar ) en oom en tante maken er wel eens gebruik van.Opa fietste tot voor kort van Haarlem naar Drachten in 2 dagen en ging dan overnachten bij een gastadres. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 16 april 201510 j Ca. 165 km Maar dat is over de snelweg en niet via fietspaden uiteraard. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.