Sneakyman Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Iemand nog herfstframboos stekken die ze graag willen missen?Ik houd me zeer aanbevolen! Verzendkosten worden uiteraard vergoed. Quote Alles over Venkel: van oorsprong venkelknol tot recept
Deborah Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Als je in de buurt van Dodewaard/Ochten woont, kan ik je de Batterijen aanbevelen: 1,75 Euro per stek en keuze genoeg. http://winkel.batterijen.nl/index.php?group=241 Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Cupcakeje Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Ik heb gisteren nieuwe stekken genomen, Even wachten of ze aanslaan. Maar dan zou ik rode herfst frambozen stek voor je hebben. Kan hem meenemen naar de moestuin forum dag als je daar heen gaat. ( wel echt een aanrader Verzenden van planten heb ik nog nooit gedaan.. Quote
Sneakyman Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Geplaatst: 14 april 2015 Oh, dat is goedkoop! Helaas woon ik in Friesland haha, dus dat gaat hem niet worden. Toch bedankt voor de tip.Ik ga niet naar moestuinforum dag, maar als het lukt en je kan hem verzenden als brievenbuspost zou te gek zijn.Gewoon met vochtig keukenrol eromheen in zakje. Had Friesland er even bij moeten zetten. Omgeving Heerenveen, Sneek, mogelijk zelfs Leeuwarden kan ik misschien wel even langskomen i.p.v.. verzending.Is mijn 1e jaar moestuinieren, 7-10 euro voor frambozen vind ik wat te veel. En aangezien veel mensen er graag van af willen dacht ik laat ik het eens proberen Quote Alles over Venkel: van oorsprong venkelknol tot recept
loes Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Is de noordelijke moestuin middag dan misschien iets voor jou? nmm-6-juni-2015-noordelijke-moestuin-middag-in-drachten-t17068.html Mocht je tegen die tijd nog niets hebben gevonden is er vast wel iets te ruilen. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Oh, dat is goedkoop! Helaas woon ik in Friesland haha, dus dat gaat hem niet worden. Toch bedankt voor de tip.Ik ga niet naar moestuinforum dag, maar als het lukt en je kan hem verzenden als brievenbuspost zou te gek zijn.Gewoon met vochtig keukenrol eromheen in zakje. De stekken zijn nog vrij jong. Ik denk dat ik ze eerst nog beter moet laten wortelen voor ik ze kan versturen in een keukenrol. Anders overleven ze het niet ben ik bang.. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.