JanBulder Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Hallo, Ik heb 2 potten gekocht waarvan ik vermoed dat het bleekpotten zijn.Maar ze hebben geen deksel zoals de gangbare bleekpotten.Ze hebben wel een kleine opening van ongeveer een centimeter bovenaan.De onderkant is open zodat rabarber omhoog kan groeien. Wie herkent deze potten als bleekpotten of misschien als potten die ergens anders voor gebruikt worden? Groet,Jan Bulder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerritr1955 Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 ze zien er niet echt bleekjes uit hoor maar idd dit zijn bleekpotten. Quote Hortus est amicus meus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Wel apart dat het potten zijn zonder zo'n deksel. En wel een gaatje, waardoor dus toch wat zonlicht komt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 owow dat wist ik niet..wat een mooie dingen zijn dat zeg, krijg opeens zin om molsla en witlof ed. te kweken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 Molsla, was ik gisteren ook over aan het denken om dat is te proberen. Maar ik moet nog ergens zo'n mooie potten op de kop zien te tikken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts