JanBulder Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Hallo, Ik heb 2 potten gekocht waarvan ik vermoed dat het bleekpotten zijn.Maar ze hebben geen deksel zoals de gangbare bleekpotten.Ze hebben wel een kleine opening van ongeveer een centimeter bovenaan.De onderkant is open zodat rabarber omhoog kan groeien. Wie herkent deze potten als bleekpotten of misschien als potten die ergens anders voor gebruikt worden? Groet,Jan Bulder Quote
gerritr1955 Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 ze zien er niet echt bleekjes uit hoor maar idd dit zijn bleekpotten. Quote Hortus est amicus meus.
Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Wel apart dat het potten zijn zonder zo'n deksel. En wel een gaatje, waardoor dus toch wat zonlicht komt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
zaaizee Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 owow dat wist ik niet..wat een mooie dingen zijn dat zeg, krijg opeens zin om molsla en witlof ed. te kweken Quote
geertlaurent Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Molsla, was ik gisteren ook over aan het denken om dat is te proberen. Maar ik moet nog ergens zo'n mooie potten op de kop zien te tikken Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.