Stan Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Ruillijst van hij die er niet zal zijn 2 mei. Nee ik kom deze keer niet maar ik heb nog wel o.a. voor Jet 3 krukjes/opstapjes(wit) en voor Loes een aardbei plantje. Jammer maar geen roze oesterzwampluggen voor Kibas . Ook heb ik voor Jorieke nog kaarsen. Dus wie kan dat mee naar Zelhem nemen vanuit Amsterdam? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Stan we gaan je wel missen. .. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Jammer Stan! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 we gaan je wel missen. ..Is er wel meer ruimte voor het ruilen (zonder workshopje oid) Maar de volgende MTFD zou ik er zomaar weer wel kunnen zijn? (of ik kijk of ik nog mee kan rijden met wie dan ook uit de omgeving hier) En ook dan zou het kunnen zijn dat ik enkel spullen/zaden zou aanbieden e.d. En ik kom dan niet op de MTFD maar heb o.a. bij de club van Weknow een paddenstoelen workshop gegeven en zo ga ik zaterdag 30 mei bij het landje van de boer(RobO) de workshop zwammen met Stan(eigenlijk door Stan maar daar komen ze nog wel achter als ik er dan ben). Zo zie ik dus wel nog enkele leden en heb dan mini-MTFdagen . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Leuk Stan, geniet er maar van. We zien je dan weer een volgende keer.En nu maar hopen dat iemand mijn krukjes mee wil/kan nemen naar Zelhem. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuras Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Op dinsdag ochtend zal ik naar Schiphol reizen. Daar kan ik jouw spullen meenemen en naar Zelhem brengen. Als je wilt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bouwvrouwe Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Snif, en ik hoopte al stiekem op een herhaalcursus, want ik heb er weinig van gebakken van die paddenstoelenkweek. M'n stamplugjes zijn mijn laatste hoop..Hoop je een volgende x weer te zien ( ook zonder (ge-)zwam, hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts