Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Ruillijst van hij die er niet zal zijn(Stan)2 mei.

Stan

Recommended Posts

Ruillijst van hij die er niet zal zijn 2 mei. Nee ik kom deze keer niet maar ik heb nog wel o.a. voor Jet 3 krukjes/opstapjes(wit) en voor Loes een aardbei plantje. Jammer maar geen roze oesterzwampluggen voor Kibas .

Ook heb ik voor Jorieke nog kaarsen.

Dus wie kan dat mee naar Zelhem nemen vanuit Amsterdam?

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

we gaan je wel missen. ..
Is er wel meer ruimte voor het ruilen (zonder workshopje oid) Maar de volgende MTFD zou ik er zomaar weer wel kunnen zijn? (of ik kijk of ik nog mee kan rijden met wie dan ook uit de omgeving hier)

En ook dan zou het kunnen zijn dat ik enkel spullen/zaden zou aanbieden e.d. En ik kom dan niet op de MTFD maar heb o.a. bij de club van Weknow een paddenstoelen workshop gegeven en zo ga ik zaterdag 30 mei bij het landje van de boer(RobO) de workshop zwammen met Stan(eigenlijk door Stan maar daar komen ze nog wel achter als ik er dan ben). Zo zie ik dus wel nog enkele leden en heb dan mini-MTFdagen .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl