Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zelf overal stickers voor gemaakt die er na het laatste sorteren van de ruilgoederen opgaan. Van Jorieke begreep ik dat naamkaartjes al aanwezig zijn. En zo niet dan heb ik nog wel voldoende stickers!

Geplaatst:

En genoeg bakjes en zakjes en zaken zodat je planten kunt stapelen in je auto Wij hebben ook van die wegwerp-houten-fruitkistjes. 2 op elkaar en je hebt een kooitje voor je planten (zodat daar bovenop nog een bak kan).

Naamkaartjes zijn er, VEEL ook. Ik wil er wel een forumnaam op hebben. Je echte naam heb ik niets aan

Geplaatst:

Wat ook erg handig is: kaartjes in de plantjes

Dus je plantjes die je weggeeft, voorzien van wat het is.....bij thuiskomst is het vaak niet meer helder wat er ook alweer bij welk potje gezegd is en van wie was het ook alweer

Geplaatst:

Dat is handig! Vooral omdat ik niet kan rondlopen met een plantje in mijn handen Gelukkig heb ik tot 13u een plantendrager bij me

Geplaatst:

Je gaat gewoon naar n open dag / ruilbeurs op n boerderij.....alleen moet je dit jaar in je nakie vanwege 2 mei

worldnakedgardeningday19451430413718.jpg

Ben je nu gerustgesteld?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...