Geplaatst: 3 mei 201510 j Echt waar, ik ben jaloers, en dat gebeurt niet gauw hoor, ben normaal gezien altijd tevreden met wat ik heb maar nu ben ik toch jaloers!!!De tuin van Loraine is in een complex en dat heb ik maar van verre gezien, kan er dus niets over vertellen.Maarrrr, bij haar kameraad was het andere koek, jawadde zeg.Heeft die daar een tuin ja, een vroeger onderzoekscentrum geloof ik.Drie prachtige kassen, samen groter dan heel mijn tuin met het gazon erbij en da al die grond mens, daar zou ik mijn hartje kunnen ophalen hoor, hoe groot precies weet ik niet maar meerdere duizenden m². Het kan niet missen dat een zwangere vrouw dat niet meer aan kan alleen, het zou voor mij ook al veel worden, teveel zelfs!Maar, ik heb wat met haar man gesproken, totaal moestuin onkundig, en hij heeft het mogelijks wel te pakken nu, heb hem een paar dingen laten zien die hij makkelijk aankan en die hij beter kan dan zijn vrouw, sterke man ook, enne, ik wil nu niemand jaloers maken, maar een knappe gast ook zulle, zo zegt mijn Bazin hé, ik ken daar niets van.Voor meer inlichtingen, één adres, Jane Doe! Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 3 mei 201510 j Je hebt de weg dus gevonden, hoe lang was het nu rijden? Klinkt goed en is vlak bij, misschien maar eens een afspraakje maken om eens te komen kijken https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 3 mei 201510 j Och Willy...zal je troosten. Vele mannekes van jouw leeftijd zouden jaloers zijn op jou. Ik ken daar ook niets van, maar vraag maar eens aan de vrouwen...zone kop prachtig haar, zoveel charme...och ik denk dat ze je bezingen! En je tuin...die mag er ook wel zijn. Bedenk...3 kassen en zo een grote tuin....je zou geen tijd meer hebben om af en toe een pintje te drinken en te genieten van wat er staat en zelfs voor de aandacht van vrouwen zou je dan geen tijd meer hebben, moeten harken, schoffelen, wieden en watergeven in plaats daarvan. Dat is toch geen leven! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 4 mei 201510 j Willy jullie zijn altijd van harte welkom Bedankt voor je tips, zijn er meteen mee aan het werk gegaan, staan genoteerd en in de planning. Loraine, ik, betere helft en volgende generatie hebben enorm genoten van jullie goede gezelschap. En danken voor alles.
Geplaatst: 4 mei 201510 j Willy en bazin wat was het een genot om jullie te mogen ontvangenWe hebben heerlijk genoten van jullie verhalen (en accent )Ook de kleine man had het prima naar zijn zin Jullie zijn ook hier altijd van harte welkom! Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 4 mei 201510 j Auteur Nasuada, we hebben dat redelijk goed gevonden, alleen, de laatste honderd meter hadden we wel wat hulp nodig, van een man met een zwarte hond nog wel.Weknow, ge zijt ne filou gij, moet ge nu alles over mij gaan uitbazuinen? Deugeniet Feitelijk hebt ge wel gelijk hoor, voor mij alleen is dat onbegonnen werk, veel te groot! Maar.... Op zo een stuk hoef je ook niet alle onkruid weg te halen, bij mij is dat anders wegens te weinig oppervlakte.En de schone vrouwtjes Welke man houd daar nu niet van Misschien is dat wel de reden waarom ik naar de MTFD kom? En dan die twee madammekes met hun dik buikje; het was prima en meer kan ik er niet over zeggen Die ongeveer 400 km hebben we er graag voor over gehad Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.