Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Pruim en perzik helpen

0xygen

Recommended Posts

Voor mijn part horen bomen, gelijk welke, in de volle grond te staan.

Die twee die nu nog niet uitgelopen zijn zullen denkelijk ook niet meer uitlopen, of ge moet veel geluk hebben.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Voor mijn part horen bomen, gelijk welke, in de volle grond te staan.

Die twee die nu nog niet uitgelopen zijn zullen denkelijk ook niet meer uitlopen, of ge moet veel geluk hebben.

Ik heb de afweging gemaakt om ze of in de tuin te zetten of in kuipen. Ik heb toch voor kuipen gekozen. Deze keuze heb ik gemaakt omdat ik nu in een huurhuis zit waar ik niet 10 jaar in wil blijven wonen. Als ik dan de boom mee moet nemen maak ik denk ik meer schade dan lief is.

Beide zouden eigenlijk al in blad moeten staan maar misschien zijn ze nog maar pas verplant ? Als het in juni nog niets is vrees ik voor beide boompjes, je zou eens kunnen zien vlak onder de bast ofdat het daar nog groen is, zolang het groen is, is er nog hoop...

maakt niet uit in het begin in pot/vollegrond. als ze pas verplant zijn is dat een hele schok voor de boompjes. reageren vaak met later uitlopen. gewoon afwachten. persoonlijk zet ik nooit geen boompjes in een pot, je gaat een weekje weg, toevallig blijft het droog en warm, de buurvrouw vergeet water te geven.............

zelf hou ik eind juli aan als breekpunt.

maar zie ik houtsnippers als bodem bedekking?

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

snippers verwijderen. verse houtsnippers binden enorm de stikstof, door koolstof in de houtsnippers, in de grond. het lijkt mooi maar het is niet zo slim/goed. enkel verteerde snippers zijn bruikbaar. zit er potgrond in de kuip?

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl